Waar bergen jullie je paardenspullen in op?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:59

Merens schreef:
Ik gebruik van deze kastjes:
[image]

je kan alles makkelijk vinden en ze zijn makkelijk uit te breiden als je weer meer spullen hebt. Ik heb een lade voor borstels en voor handoeken een voor medische dingen etc. Heel handig! Bij Leen Bakker kan je ze per lade kopen en dan kan je stapelen tot het plafond Knipoog

Dat is een goede tip zeg OK dan!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:16

ik heb een open rek (zelf gemaakt) had voorheen een kantoor kast maar daar ging het snel in schimmelen. de planken in het rek zijn ongeveer 70 cm diep en een meter breed, ik geloof dat ik een stuk of 5 planken heb maar daar heb ik niet alles op staan ik heb binnen bij mijn zadel mijn dekjes liggen.

voor al het losse spul zijn van die karretjes op wieletjes wel handig met verschillende schuiflades. zijn overal wel tekoop.

Debbieremi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:55

Wij hebben een stalkast op stal. Helaas past daar niet alles in (zeker niet met mijn koopmanie Haha! )
Ik heb het maar zo ingedeeld: Zadel, hoofdstellen, halsters, hulpteugels, ehbo, snoepjes, dekjes en poetskist in mijn kast, ehhh bak met slobber en de emmers bovenop mijn kast en onder mijn kast mijn biksemmer, mueslibak en op de muslibak mijn dekens "netjes" opgevouwen. Als het weer vochtig wordt heb ik van die luchtarme zakken (je kent ze wel van tv) daar passen mijn zomerdekens en zweetdekens in, alleen de winterdekens niet.
Hele organisatie dus Haha!
er is alleen 1 klein probleempje: alles dondert eruit op het moment dat ik iets wilt pakken Bloos! Maar dat zullen meerdere meiden wel hebben, denk ik zo......

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 06:25

Dingen die ik niet op stal in de kast heb hangen/liggen die zitten op zolder in een deken kist.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 07:33

Zo'n plastic ladenkast heb ik in het zadelkamertje van de trailer staan,
erg handig, heel overzichtelijk en nooit geen losse troep meer die overal rondslingert.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:19

Een deel van de losse spullen staat in een bakje in de kast of los. Dekens en shabrakken liggen in een andere kast op stal waar ook dekens van andere mensen in liggen. Er ging iemand weg op stal die die kast gebruikte dus toen hebben wij die in beslag genomen voor dekens enzo Clown

inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:00

Ik heb een hele grote kist voor alle dekens.
Een iets kleinere kist met dekjes.
Een plastic bak met allerhande middeltjes zoals: hoefvet, shampoo enz.
Nog een grote ton met spullen die ik weinig gebruik zoals: transport beschermers, mijn verzameling halsters enz.
Mijn zadel hangt aan de muur.
Hulpteugels, longeer singel, longeer lijn, hoofdstellen, dekensingel hangen aan spijker in de muur.
De bandages heb ik in die plastic tasjes zitten waar ze ook in zitten als je ze koopt.

Helaas kom ik nog steeds ruimte te kort en puilen mijn deken en dekjes kist zo erg uit dat de deksels niet meer dicht kunnen. Bloos!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:10

Afbeelding
Ik heb een tuinkast gekocht. Deze is diep genoeg om mijn westernzadel in kwijt te kunnen en biedt voldoende ruimte voor dekens, potjes tubes, tuig, etc. Je hebt ze in twee dieptes (ik heb die van 60 cm diep Lachen )

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:47

Nagelbijten / Gniffelen jup anya heeft een echt WC hokje..

Ik verzorg een paard van mensen en die hebben een zadel kamer gemaakt en er hangen twee zadelsteunen aan de muur, er staat een grote metalen kast en een krat voor ale potjes...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:00

pearl_tje schreef:
:= jup anya heeft een echt WC hokje..

Ik verzorg een paard van mensen en die hebben een zadel kamer gemaakt en er hangen twee zadelsteunen aan de muur, er staat een grote metalen kast en een krat voor ale potjes...

En mijn westernzadel mag niet dienen als WC-pot, dus als je het maar uit je hoofd laat Peard Haha! Als je heel nodig moet, kan ik je het toilet wel even wijzen de volgende keer Schijnheilig

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:08

Peard wie is dat Tong uitsteken

Sorry maar het ziet er echt uit als een wc hokje *LOL*

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:20

hahah peard of pearl, wat een letter verschil al niet kan doen Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken
Het is een heeeeeeeel mooi wc hokje. En veel goedkoper dan een westernzadelkast Lachen

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:21

Das waar hij is idd wel mooi...

ikjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:31

wij hebben de zadels en dekjes gewoon op een houten schot hangenen de dekens liggen op zolder (hoop ik dan heh Haha! ) , de borstels zitten in een nachtkastje. alle halsters, hoofdstellen longeerlijn enz. hangen aan haakjes en de peesbeschermers shampoo en dat soort dingen zitten in zo'n rek uit de diepvries.