Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Het paard dat we nu hebben ging zich op een gegeven moment echt vervelen. Aan mijn oude pony (waar hij 's zomers een wei mee deelde) had hij weinig vanwege dat 'privacy'-verhaal. Nu staat hij op een pensionstal en dat bevalt ons allemaal prima.
Hij kan zn eigen goed vermaken dus daar ligt het niet aan..Zomers gaat hij naar Naiade hier op bokt..Puur uit het feit dat hij hier niet op het land kan tussen de kleine merrietjes in... En omdat ik het voor hem gezellig vind dat hij toch wat contact heeft met zn vriendjes..
En dat hij weer wat leert op het land
runningkawa schreef:Kun je de wei niet aanhouden en er een ander shetje bij doen?
obelix schreef:Miss dus een optie om hem eerst nog even daar te laten staan waar hij nu staat?Zodat hij kan wennen aan het idee dat Rydar er niet meer bij staat?![]()
ze zullen het allebij toch wel moeilijk hebben om uit elkaar te gaan.. maar daar kan ik helaas niets aan doen hoe erg ik het ook vind.. 
Pervinco schreef:Ik ben het overigens niet eens met die opmerking dat als je nog een shet erbij zou zetten, je dan net zo goed Rydar kunt houden. Het gaat er toch om dat hij de baas over je wordt en je geen tijd voor hem hebt? Bij een shet is dat (minder) het geval...