ik heb nog een paar leren rijlaarzen staan .
mischien pas je ze en heb je intresse?
mag ik vragen wat je maat van je kuiten zijn.?
en je voetmaat .
mischien heb je mazzel
ik hoor het wel als je intresse heb
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Oscar schreef:Ik heb Aigle Ecuyer rijlaarzen "op maat" laten maken
Zo kun je voor relatief weinig geld toch een paar laarzen aanschaffen die goed passen.
Een voordelig alternatief voor de op maat gemaakte leren rijlaars
#Ymke# schreef:Ik heb kuitmaat 40-40 1/2 en heb voetmaat 39, ik heb ook al gekeken naar de mountain horse laarzen maar kan er dus niet wijs uit worden welke welke is. Ik wil dan natuurlijk gaan voor diegene die op wedstrijd kunnen, maar heeft iemand een plaatje zodat ik het verschil kan zien want de een zegt A en de ander zegt B. Zou ik met m'n kuit/voet combi in een nette mountainhorse passen?
#Ymke# schreef:Ik wil dan natuurlijk gaan voor diegene die op wedstrijd kunnen, maar heeft iemand een plaatje zodat ik het verschil kan zien want de een zegt A en de ander zegt B. Zou ik met m'n kuit/voet combi in een nette mountainhorse passen?
De hoop op Mountain Horse Sportive High Rider laarzen is nu definitief vervlogen. Ik had een email gestuurd naar de importeur. En zij hebben mij bevestigd dat de wijde kuit niet verder gaat dan 39 cm. Dan kom ik dus 5 cm. te kort.
. Ik zal er toch niet onderuit kunnen denk ik.....maatwerk. Ik had met een ruitersportzaak gebeld en die raden me dan de Rectiligne laars aan. Die kan dus ook op maat gemaakt worden. Dat lijkt me dan het goedkoopste alternatief. Dus ik ga zaterdag maar eens op pad.
GeJe schreef:Ik denk dat je idd wel eens zou kunnen slagen met laarzen van Rectiligne. De laarzen zijn sowieso niet zo heel duur (komt door gebruik van dunner leer, soms maar half gevoerd en het lijmen ipv naaien van de zool) Heb nog even snel voor je gekeken wat Petrie of Königs voor je kunnen betekenen, maar ik denk dat het dan (door het maatwerk) te duur wordt. Ga anders eens naar Boer&Peerd in Diever voor de Rectiligne laarzen. Succes!