Verkiezing definitie "PENNYMEISJE"

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe definiëren we "PENNYMEISJE" op bokt

Poll eindigt op

1
Geen stemmen
2
3 (20%)
3
2 (13%)
enz.
10 (66%)

Totaal aantal stemmen: 15

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:40

Westernfreak schreef:
Alle bokkers toen ze een jaar of 8 - 12 waren Haha!

Heel goed OK dan!

Maaaarrrrr... maak er maar van Alle bokkers toen ze tussen de 8 en 14 jaar waren

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:40

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:42

crossmonster schreef:

en penny-reacties zijn dus idd de reacties waarin ze doen alsof ze heel veel weten , maar ze weten het dus niet want de reacties kloppen niet !
hihi

en dan ook vreselijk het verkeerde zeggen Knipoog

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:44

lageveld schreef:
xtwisterx, ik zou er nog een aan toe willen voegen: Penny's hebben de neiging om te reageren voor ze lezen

Ach, ik heb je een hoop werk bespaard, toch? Haha!
En verder ga ik me maar niet aangesproken voelen over wat je hierboven zegt, zonde van mijn kostbare tijd... Die kan ik beter gebruiken om penny's op te sporen... Schijnheilig

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:52

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:55

nou ja vind het jammer dat ik het dier niet heb kunnen kopen......... weetut errug pennie Haha! Haha! Haha! Haha!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:58

Ik bedoelde dus te vragen of je wakker ligt van je Penny-status GK Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:00

Nee hoor, de hele wereld mag mij pennie vinden als het om dit soort dingen gaat Haha! Haha! Haha! Haha!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:08

gijsenkim schreef:
Nee hoor, de hele wereld mag mij pennie vinden als het om dit soort dingen gaat Haha! Haha! Haha! Haha!

Hee daar heb je gRijZekim... Haha!
Bij deze stel ik mijn definitie van pennymeisje bij... Het enige juiste woord dat pennymeisje omschrijft is gijsenkim... Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:11

xtwisterx schreef:
Hee daar heb je gRijZekim... Haha!
Bij deze stel ik mijn definitie van pennymeisje bij... Het enige juiste woord dat pennymeisje omschrijft is gijsenkim... Haha!

Haha! Haha! Haha! Clown

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:11

wat pennymeisje omschrijft is de officiele pennygids en alles wat afwijkt van het normale boktdenken Haha!
edit: en bij deze heeft GK met haar actie pony redden en haar overvloed aan smileys ook bewezen dat zijzelf ook een defenitie van pennymeisje is
gefelicibokt Clown

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 23:44

Geinig topic, er valt denk ik heel veel te discussieren over de definitie van pennymeisje/jongen. elke keer verzinnen ze wat nieuws..

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 00:01

Westernfreak schreef:
Alle bokkers toen ze een jaar of 8 - 12 waren Haha!

Die periode heb ik dus gemist, ik ben pas op m'n 12e gaan rijden. Schijnheilig En volgens mij was ik toen eerder een anti-pennymeisje, ik had eerder negatievere gedachten dan positievere dan het eigenlijk was, over mijn 'rijkunsten', haha. Maarja ik ben sowieso een beetje apart, ik heb geloof ik wel meer van dat soort periodes overgeslagen tot nu toe.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 00:06

Pennymeisjes willen alle zielige paardjes redden, ook al is het beter dat ze naar de slager gaan, bijv bij ernstige lichamelijke gebreken of een gevaarlijk karakter...

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 01:03

Tot vóór de eerste komma is dit een perfecte on-topic reacitie ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 01:21

Volgens Billy's definitie ben ik dan een Pennymeisje
Ik heb een pony gekocht met een gevaarlijk karakter, die anders naar de slacht zou gaan.
En ja, volgens de regels der Penny's heb ik hem "getemd" (lees: met veel geduld is het nu een redelijk brave pony)

Mijn definitie van "lief" Pennymeisje:
Kind dat helemaal gek is van paarden en er bijna alles voor doet om een paard te mogen aaien, uitstappen of verzorgen.

Mijn definitie van "slecht" Pennymeisje:
Kind dat denkt te kunnen paardrijden, constant opschept over de wilde/onhandelbare paarden die ze gereden zou hebben, alles mbt verzorging beter weet en ondertussen de grootste onzin verkoopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 07:28

als ze voor 100 euro je paard willen kopen... Tong uitsteken

inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:36

Debo schreef:
als ze voor 100 euro je paard willen kopen... Tong uitsteken

Voor honderd euro Je moet hem gratis geven en het liefst met allerlei spullen er bij. Daar voor krijgt je paard dan een super goed thuis .
Want ja, het pennytje heeft verstand van paarden. Ze heeft al verschillende wilde hengsten in gereden en Anky heeft gevraagd of ze haar paarden zou willen rijden. Haha!

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:38

Ze hebben een apparte manier van schrijven laten we het msn taal noemen...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:38

eigenlijk spijt het mij GK, maar jij bent niet echt 100% penny, laten we zeggen voor 99% Ach gut
de officiele pennygids onderdeel kenmerken van de penny artikel 7 vers 1:
Citaat:
* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap.

u zit dus nog niet in uw ontkenningsfase Tong uitsteken Haha!

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:42

wie is hier nou niet penny meisje geweest...nou maar ooit krijg je verstand Schijnheilig *LOL* (ik vindt persoonlijk dat ik me verstand alweer een tijdje terug heb Bloos , en mijn zusje (9) moet het nog krijgen en tot dan valt ze best mee als Penny meisje Knipoog )

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:43

heeft zelf een pension vol paarden (in dr dromen en gelooft het zelf)
rijd op de wildste hengsten (heel opschepperig dus)

en heeft een verzorgpony die ze het liefst wil aan kleden als een barbie en idd doet altijd heel zielig als er een paard geslagen word, wil alle paarden van de slacht redden omdat het zo zielig is.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:06

Cealli schreef:
Ik vind mijn paard een eikel, gek, raar en af en toe niet al te snugger, ben ik nu ook een pennymeisje volgens deze omschrijving?

Nee. Als je nou zeker weet dat jouw paard liever zijn roze dekje dan zijn zwarte dekje draagt en zich daar volgens jou dus bewust van is, of als je meent dat bijv. een manegepaard je vreselijk zal missen als jij hem een keer niet kan rijden en gelooft dat dat paard ook daadwerkelijk weet wie van al die tig manegeruiters jij bent...
Als je paard wanneer hij iets niet of fout doet er volgens jou al de hele dag in de wei over heeft lopen nadenken, omdat hij eens zin heeft om jou een keer lekker dwars te zitten, en als hij dan de volgende keer dat je hem ziet zo aanhankelijk doet omdat hij vreselijk spijt heeft van wat hij heeft gedaan...
Dan wel!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:37

Dat gekopieerde stukje van Justy is me op het lijf geschreven.
Ik kom net weer bij......... Haha!:D:D

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:04

Ik vind eigenlijk het woord pennymeisje een positief iets. Zo zijn we allemaal geweest en ik ben soms ook nog een pennymeisje, als ik met Gossie bezig ben hoor of zie ik niemand meer om mij heen en droom verder..Ik ben een recreatieruiter en haal daar ruiter vanaf(rijd sinds 2 jaar haast nooit meer) en dan houd je 18 jaar poetservaring over, haha en dat ben ik.
Ben wel van mening dat pennymeisjes ook irritant kunnen zijn, maar dat maak ik meestal op uit een stuk geschreven tekst, iets heel snel mishandeling vinden, de smiley's overdreven en een fantasiewereld waarin zij zich kunnen bevinden en ook werkelijk denken dat die zo is..maar dat komt denk ik omdat ze erg jong zijn.