Ik weet zo niemand in de buurt die een shire heeft...
Alieta
Geplaatst: 05-07-04 11:44
misschien kun je het op marktplaats zetten!?!
tessyke
Geplaatst: 08-07-04 22:06
Isleen schreef:
klouteren.
touwladder op het zadel bevestigen
Arabesk
Geplaatst: 08-07-04 22:29
In 'landleven' net zoiets als 'seasons', zo'n would-be boekje te verkrijgen bij elke buurtsuper, stond een heel artikel over Shire's zooooooooooooooooooooooo cool!!! Bij elk paard dat ik zag voorheen zei ik altijd 'die wil ik hebben!', tsja nu heb ik een paardje en mag ik het niet meer zeggen van mijn vriend . Maar shires............ die wil ik hebbe!! Belg mag ook
animals
Geplaatst: 09-07-04 07:30
Misschien kun je wel bij een paar manege´s bij jou in de buurt gaan informeren , als hun les geven aan jou op een shire, en zo niet, kun je altijd vragen als ze tenslotte nog iemand weten die dat wel doet.
Mag ik je 1 tip geven.... als je in de toekomst wel een shire neemt, kijk dan wel direct naar zijn karakter, vaak hebben ze een heeeel goed karakter en is er niks mis mee, maar je hebt er ook een paar tussen zitten die echt kwaad willen, omdat ze misschien wel bang zijn of dat soort dingen. Kijk hier wel heel goed na, ik weet niet of jij een hoefsmid hebt die een shire wil bekappen enz. maar kijk direct alles na van welke hoefsmid wil mijn shire bekappen, omdat ze een flink gewicht hebben en ze zijn lood zwaar. Hier wil ik niks mee zeggen hoor... maar gewoon een paar tips gegeven.... want wij wouden ook een shire, maar bij ons op stal wouden ze geen shire hebben, en de hoefsmid wou dan ook niet bekappen, ik vond dit verschrikkelijk flauw, maar ja nu hebben we geen shire genomen, maar een tinker, die waarschijnlijk ook een kruising shire in haar heeft, omdat haar ouders ook heeel groot waren en onze tinker word ook heel groot, en ze heeft ee beetje de kleuren van een shire.