mondoni,rijbroek met kunstleren zitvlak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 11:57

runningkawa schreef:
Ik ben erg tevreden over de eurostar husar
Niet duur voor een broek met kunstleren zitvlak, goede kwaliteit prijjs verhouding.

ja, die had ik ook. is wel een goede broek. 't kunstleer is na het wassen eerst wel ff en beetje stug maar dat gaat zo weer over.

maar over het algemeen vind ik rijbroeken met leren zitvlak niet meer zo fijn. ik zit dan iets te statisch in het zadel en kan niet zo goed meegaan met de beweging van mijn paard. dus heb k nu alleen 'gewone' rijbroeken.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:17

Ik heb nu al jaren achterelkaar een rijbroek van mondoni. Idd is het niet het allerbeste kwaliteit, maar daar is de prijs ook naar. Qua pijs-kwaliteit vind ik het prima. Ze zitten ook zo lekker! Ik heb een goedkope Eurostar gehad ( zonder kunstleren kont) maar daar kreeg ik doorrijplekken van in de knieholtes. Ik heb een kentucky gehad met kunstleren kniestukken, beziel op zich prima, maar toen ik iets groeide, groeide de stof niet zo mee.. oftewel: ik paste er niet meer in. Dat is een groot voordeel van de mondoni's: ze rekken enorm.
de kleur vervaagd idd vrij snel, maar als je hem een keer verft met van die dylon verf (voor in de wasmachine, te koop bij de drogist voor weinig), heb je de kleur weer mooi helder en ook vrij slijtvast!