Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
grid schreef:Heb pas atex daasspray uitgeprobeerd, werkt best goed (alleen geeft erg af dus voor bonte pony niet ideaal) en blijf er nog steeds bij dat bij ons VEERUST het beste werkt
O ja en middel wat ik vorig jaar heb uitgeprobeerd was 1/3 dettol, 1/3 azijn en 1/3 water dat was ook zeer OK!! (maar VEERUST werkt even goed en is stuk goedkoper
)
en wie o wie al ervaring met schijnbaar nieuw wondermiddel TCK 100 (dat 5 dagen zou werken?!)
en jellie (ook op bokt) is nog de naam van wondermiddel op stal aan het zoeken (daar zouden ze spontaan dood van neer vallen?!) --> zodra ik het weet, meld ik het
runningkawa schreef:Ik heb atex ook
tip,
gebruik het niet op een schimmel
Ik heb het vandaag gehaald (maar heet Datex volgens mij, met een D ervoor?). Hij waarschuwde me dat het bruin spul was, dus je moet ook wel uitkijken voor je kleren en paardenspullen. Ohw ja en niet op een schimmel spuiten, dan schrik je
. chantal_cs schreef:Veerust werkt ook erg goed!
Maar wat ik nog het allerbeste vind voor een paard in de wei die gek wordt van horzels/vliegen/muggen: De Bucas Vliegendeken met Nek en Buikflap.

Ethelate schreef:Waar kan je Atex bestellen? Hebben ze het ook bij ruiterzaken? *ga het morgen meteen checken*
Bij mijn paard werkt het totaal niet
Die wordt door bucas heen, met een flinke lading Veerust gewoon gestoken. Voer al maanden knoflook, spray haar in met veerust, deken meurt naar azijn...
Ik hoop dat Atex helpt
grid schreef:Heb pas atex daasspray uitgeprobeerd, werkt best goed (alleen geeft erg af dus voor bonte pony niet ideaal) en blijf er nog steeds bij dat bij ons VEERUST het beste werkt
O ja en middel wat ik vorig jaar heb uitgeprobeerd was 1/3 dettol, 1/3 azijn en 1/3 water dat was ook zeer OK!! (maar VEERUST werkt even goed en is stuk goedkoper
)
en wie o wie al ervaring met schijnbaar nieuw wondermiddel TCK 100 (dat 5 dagen zou werken?!)
en jellie (ook op bokt) is nog de naam van wondermiddel op stal aan het zoeken (daar zouden ze spontaan dood van neer vallen?!) --> zodra ik het weet, meld ik het