Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amethyst schreef:Lijkt me logisch dat de gezondheid van je paard voor gaat.
Maar ik vind het dan weer een beetje overdreven om mensen die hun paard aan het trainen zijn, te verzoeken de bak uit de gaan.. Maar het ligt natuurlijk ook aan de situatie.
Okkie1 schreef:Natuurlijk gaat de gezondheid voor.
In jou geval vind ik het écht belachelijk. Zit me hier achter de computer helemaal op te vreten. Denk niet dat ik zo vriendelijk had kunnen blijven
, HIJ HAD GEWOON NIET ZO EEN ZIN)

Cassidy schreef:Rustig maar Jarrah, het is geen reden om zo te schreeuwen? En ik kan me gerust indenken dat je je zorgen maakt om je paard, dat zou iedereen hebben. Maar er zijn mensen die de situatie niet zo goed in kunnen schatten om te beoordelen of iets ernstig is of niet. En daar bedoel ik dan de eigenaren van het paard mee, en de omstanders.

Het is echt vreselijk om je paard zo gevangen in haar eigen lichaam te zien staan bibberen in een hoekje van de bak. Marliesje"]
Als je goed leest zie ik ook dat een heel aantal mensen het met je eens was.
[/quote]
jaah, dat weet ik ook wel![]()
Maar iedereen haalde er weer andere situaties bij, die helemaal niet ter sprake kwamen, zoals:
[quote="Cinzano"]
Ik vind de keuze in de poll niet goed.
Ik zou namelijk ook willen rijden ondanks dat daar een paard in de bak staat wat misschien iets mankeert.
Dit omdat je dat zieke paard ook in de longeerbak kan zetten, zo kan de rest toch gewoon rijden... moet dan iedereen maar wijken en dus misschien hun paard heel de dag op stal laten staan of longeren omdat jou paard iets mankeert? Dat zou ook niet eerlijk zijn.
Maar wat je zelf al aangeeft, je had hem ook gewoon vast kunnen houden zodra en iemand wilde rijden, probleem ook opgelost.
Wel vind ik dat die vrouw in die longeerbak best iets rustiger aan kan doen omdat jou paard daar zo van schrikt, maar dat lijkt me zoiezo normaal, rekening houden met elkaar.
[/quote]
Het paard kan niet in de longeerbak, want daar was juist iemand bezig.
Iedereen mag van mij gaan longeren of rijden, ik vroeg alleen of ze haar paard niet zo wilde slaan.
[quote="Cinzano"]
Denk niet dat ze bedoeld dat zij niet genoeg om haar paard geeft, maar dat de topic starter boos is omdat anderen niet genoeg om haar paard geven
[/quote]
Ik heb het hier ook niet om 'geven om', maar 'rekening houden met', vooral zolang we niet wisten wat het precies was, voor hetzelfde geldt was ze door dat klapperen van die zweep wel gaan rennen, dan was ze geheid op haar plaat gegaan en het eerste waar ze dan op zou vallen is haar hoofd/nek, wie weet hoe ver we dan van huis zouden zijn?
[quote="Amethyst schreef:Lijkt me logisch dat de gezondheid van je paard voor gaat.
Maar ik vind het dan weer een beetje overdreven om mensen die hun paard aan het trainen zijn, te verzoeken de bak uit de gaan.. Maar het ligt natuurlijk ook aan de situatie.

)
Pablolover schreef:en dat gebeuren over 'het verkeerde onderwerp van de poll: jullie weten toch wat ze bedoeld