strandritten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 13:31

Handig topic Haha!

Ik zou ook nog wel eens een strandrit willen maken Haha! Nu weet ik i.i.g. een beetje naar welke stal ik moet Haha!

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 16:20

Op Ameland een oud afgetrapt zooitje... Weet ik wel welke stal je bedoelt!! Dat is de Postduif. Zelf ook een keertje geweest en dat was echt heel jammer... Zielige paarden trouwens ook.

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 16:12

Weten jullie misschien ook iets leuks op Terschelling dan?

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 17:31

ja op terschelling hebben ze een hele leuke stal met een heleboel friezen! is echt helemaal top! ik weet niet meer hoe het heet maar het ligt in Formerum (terschelling Knipoog )

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 08:49

Die stal met die Friezen zit in Landerum en heet Lok. Maar je hebt in Hoorn ook een rijpaardenverhuur met een groot aantal friezen en die heet Terpstra. Daarnaast zit er in Hoorn nog manege de Barrage. Daar werk ik; wij hebben niet zoveel friezen. Geloof op het moment maar twee. Verder KWPN, kruising KWPN en kruising Groninger.

Mexx93

Re: strandritten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 10:34

hey,

ik ga vandaag naar ameland
ben daar vorig jaar ook geweest, heb daar toen op een hele toffe manege gereden met een buitenrit van 3,5 uur. echt heel tof! ik ben alleen de naam kwijt
dus weten jullie nog de naam hiervan?

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 13:03

De Blinkert misschien?

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:23

femskie schreef:
De Blinkert misschien?

ja ben daar 2 jaar geleden ook geweest, en vrijdag weer
super manege! ik reed op een haflinger jetta genaamd en mn zusje op elke. 2 jaar geleden reed ik op een tinker en mn zusje op hester
de paarden zijn er echt heel goed verzorgd! toen ik terug kwam van de buitenrit gingen we de paarden afzadelen en borstelen. toen moesten ze droogstappen. onze haflingers waren nog niet goed droog, en omdat een harde wind stond, kregen ze een lekker warm dekentje op.
ja ik vind het een super manege!
vond alleen wel wat dingetjes die ik minder vond, maar dat is gewoon dat ze niet zo hard in galop gingen enzo
naja, ik raad jullie deze rijstal zeker aan!

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 18:58

Manege Kikkert misschien?!
Is daar super tof.
kan wel even een paar foto's van het internet afhalen.
Hier komen een paar:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat waren de foto's van Manege kikkert.

Je hebt ook nog een andere manege op texel(waar je boxen kan huren)
Over die manege weet ik niet veel ( ben ik nog nooit geweest )

Maar ik heb wel een stukje over die manege gevonden dus zet ik dat er gelijk ook even in :

Ruitercentrum de Krim

Paardenliefhebbers opgelet...
Bij Van der Linde kunt u uw hart ophalen. In onze manege op de Krim kunt u de eerste grondbeginselen van het paardrijden onder de knie krijgen. Texel, en met name de Noordkop, is bijzonder geschikt om heerlijke buitenritten te maken door het Krimbos of langs het Noordzeestrand.

Buitenritten
Er zijn mooie ruiterroutes in de duinen en het bos. Of maak een heerlijke buitenrit langs het strand, want paardrijden is er op uit gaan!
Bij slecht weer kunt u in de overdekte manege van Ruitercentrum de Krim terecht.
Ook worden er lessen gegeven voor jong en oud en op elk niveau.

Afbeelding

Afbeelding

Stalling
Logies voor paard én ruiter?
Neem uw paard mee op vakantie. Wij verhuren boxen en geven uw paard een optimale verzorging.
Bij enkele logiesmogelijkheden kunt u uw paard zelfs naast de deur laten grazen!

Prijzen

Paardenlogies kost € 17,50 per dag, inclusief voer en stro.

Groepen
Heeft u speciale wensen of wilt u met een grote groep komen?
Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

*voor meer informatie kijk je op http://www.vanderlindetexel.nl/ of voor manege kikkert op www.manegekikkert.nl
*Ik hoop dat je er wat mee kan

*Kusjes Lysanne

LYSANNO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 19:02

Vergeten tezegen! voor de duidelijkheid manege kikkert ligt in texel ;

Bluebontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:12

femskie schreef:
Op Ameland een oud afgetrapt zooitje... Weet ik wel welke stal je bedoelt!! Dat is de Postduif. Zelf ook een keertje geweest en dat was echt heel jammer... Zielige paarden trouwens ook.

Dat klopt. Maar die rijstal verhuurt niet meer! Maar de paarden mogen blijven tot het eind, dus dat zegt wel iets over de liefde voor het paard.
We kunnen niet allemaal perfect zijn hoor!