Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Toen ik na 2 jaar toch echt te groot werd voor Banjer (ik 1.75 toen en banjer 1.40) Ben ik per 1 Januari Nienke gaan verzorgen. Een hele lieve merrie kruising kwpn x fries van 8 jaar oud!! Ben helemaal gelukkig met haar! banjers schreef:Toen ik begon met rijden vond ik Promee helemaal geweldig! Helaas is ze weg gegaan. Toen kreeg ik m'n eerste verzorgpaardje op de manege Banjer ik vond het helemaal leuk. Toen ik na 2 jaar toch echt te groot werd voor Banjer (ik 1.75 toen en banjer 1.40) Ben ik per 1 Januari Nienke gaan verzorgen. Een hele lieve merrie kruising kwpn x fries van 8 jaar oud!! Ben helemaal gelukkig met haar!
Ik was zeer verdietig toen ik dit te weten kwam! en ik zou nog dolgraag eens op haar rijden maar dat gaat jammergenoeg niet... 
banjers"]
Toen ik begon met rijden vond ik Promee helemaal geweldig! Helaas is ze weg gegaan. Toen kreeg ik m'n eerste verzorgpaardje op de manege Banjer ik vond het helemaal leuk. Toen ik na 2 jaar toch echt te groot werd voor Banjer (ik 1.75 toen en banjer 1.40) Ben ik per 1 Januari Nienke gaan verzorgen. Een hele lieve merrie kruising kwpn x fries van 8 jaar oud!! Ben helemaal gelukkig met haar!
[/quote]
[quote="PolitieTed schreef:Jaja, Promee was wel een toppertje hè!![]()
Wel lachen dat we Nienke nu ook allebei onwijs leuk vinden...
haha Maar ik vind het alleen maar leuk
Wij hebben haar (die grote dus
) toen overgekocht van de manege.
, maar ja hij blijft nou eenmaal mijn grote liefde
)