ervaring imperial riding

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 23:47

Mijn wedstrijdhoofdstel is ook van Imperial en ik vind het erg mooi, soepel leer. Heel super vaak gebruik ik hem niet, maar soms rijd ik er ook gewoon mee.
Ik hoop dat je het met IR kan bespreken..!

Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 23:58

Ik heb een hoofdstel van Imperial Riding, die heb ik nu 3,5 jaar en hij ziet er nog heel goed uit. Maar toch kun je geen topkwaliteit verwachten voor zo'n prijs.

Caira
Berichten: 26087
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 08:44

Vind je Candidat? Ik vind 110 euro ( omgerekend bijna 250 gulden!!!) best wel een bedrag voor een hoofdstel!

Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 09:38

irish_lady schreef:
Vind je Candidat? Ik vind 110 euro ( omgerekend bijna 250 gulden!!!) best wel een bedrag voor een hoofdstel!


Bij de ruitersportzaak bij mij in de buurt kosten ze rond de 85 euro.

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 09:42

Mijn zus heeft een hoofdstel van Imperial, en het is heel fijn spul. Geen idee wat we er twee jaar geleden voor betaald hebben, maar als het leer van goede kwaliteit is en het ziet er goed uit mag het van mij best wat kosten.

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 10:18

Ik heb een vzh zadel van Imperial Riding. Ik heb het nu ong. 5 jaar waarvan 3 jaar intensief gebruikt en er mankeert nog helemaal niets aan.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 10:39

Ik heb meerdere hoofdstellen van IR en nog nooit geen problemen mee gehad... Maar ik zou er even mee terug gaan.

germie

Berichten: 26115
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:32

Ik heb dus laatst een singel gekocht van IR, nu 3 keer mee gereden, de singel wordt al bruin. Verdrietig (Er zitten 3 ringen aan voor hulpteugels ofzo, en die leren lusjes worden bruin). Het mooie is er nu wel heel erg snel af. Het leer is verder volgens mij wel goed, ziet er nog als nieuw uit.
Het is wel een echte IR, er zat een kaartje aan van Imperial riding. Verder nooit geen problemen gehad met dit merk, goede kwaliteit.

Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:44

Hai,

Heb pas geleden een imperial dekje gekocht, zachtroze OK dan! zo schattig!
Maar toen ik hem ging wassen (30 graden, zonder ander wasgoed) is hij helemaal verkleurd Boos! Hij is nu een beetje vogelpoep kleur Verward

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:51

Ik heb ook een hoofdstel van Imperial Riding, was tweedehands maar zag er nog heel goed uit. Tot Janneke met zwangerschapsverlof ging gebruikte ik hem zelf ook dagelijks en hij ziet er nog steeds super uit (als je het laagje stof wegdenkt dan Schijnheilig ).

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:19

Ben benieuwd op je ondertussen al een oplossing voor het hoofdstel hebt gevonden. Gekocht in maart van dit jaar?
Wanneer iemand problemen heeft met artikelen die gekocht zijn bij een ruitersportzaak > altijd mee terug gaan! Op deze manier kan er tenminste iets aan je klacht worden gedaan.

Caira
Berichten: 26087
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:53

GeJe schreef:
Ben benieuwd op je ondertussen al een oplossing voor het hoofdstel hebt gevonden. Gekocht in maart van dit jaar?
Wanneer iemand problemen heeft met artikelen die gekocht zijn bij een ruitersportzaak > altijd mee terug gaan! Op deze manier kan er tenminste iets aan je klacht worden gedaan.


Ja, behalve als de ruitersportwinkel dan zegt dat jij er dan vast wel niet zorgvuldig mee omgegaan bent! Weet ik in elk geval waar ik niet meer heen ga.

germie

Berichten: 26115
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:52

irish_lady schreef:
Ja, behalve als de ruitersportwinkel dan zegt dat jij er dan vast wel niet zorgvuldig mee omgegaan bent! Weet ik in elk geval waar ik niet meer heen ga.

Ben wel benieuwd welke zaak dat dan was+ verslagje+evt. foto's. Heb ooit eens een dure rijbroek gekocht van Horka, broek zag er na 2 weken al niet meer uit. dus terug. Dat ligt aan de stof werd mij verteld, dus ik direct: dan is de stof ongeschikt voor een rijbroek. Ik betaal geen 122 euro voor een broek vol pluizen.' Je moet ook geen stro dragen met een rijbroek aan ' werd mij verweten. Ik direct, ik draag ook echt stro tussen m'n benen (pluizen zaten aan de binnenkant). Schijnheilig (zie je jezelf al lopen met een pak stro tussen je benen Tong uitsteken ? ).
Daarna, dan zal het wel aan het zadel liggen. Ik, nou een Stubbenzadel is toch echt geen slecht zadel. Ondertussen waren zij behoorlijk pissig van mij, en ik pissig van hen. Broek zou teruggestuurd worden, een maand later waren de pluizen eraf geschoren. Na 2 keer rijden weer hetzelfde liedje. Heb het er toen maar bij gelaten, had geen zin om weer terug te gaan. Maar had ik het achteraf maar gedaan, broek is nu helemaal niet meer toonbaar, af en toe scheer ik de pluizen zelf weg.
Ik ben helaas zo stom geweest om die singel bij dezelfde winkel te kopen als waar ik dus problemen had met de rijbroek (had gedacht dat IR altijd wel goed was, dus durfde het wel aan, merkloos koop ik daar zowieso niet meer). Zie de bui al weer hangen. Het zijn maar hele kleine plekjes, 2 plekjes van ong. 1 vierkante mm, maar toch hoort het niet vind ik. het leer is nog prima, maar ik koop geen zwarte singel om bruine plekjes te krijgen. Nadeel is dat ik niet direct weer in de buurt kom daar, dus ik rij er nog mee door en als het erger wordt ga ik er wel langs