Vraagje over stalling! HELUP!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat zouden jullie doen...?

De Groene Meer
8 (36%)
Stal wooning
14 (63%)

Totaal aantal stemmen: 22

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:07

DANIenVLIEG schreef:
niet de groene meer iig.
ik heb er ook gestaan en vind het een hele slechte stal
ik wil je wel via PB vertellen waarom, heb geen zin om bokkers op mn dak te krijgen, maar NIET DOEN!!!

Dani, jij hebt nooit met een eigen paard op de groene meer gestaan, je was bijrijdster van een andere eigenaar. Dat jullie het onderling niet eens waren, zegt m.i. weinig over de manier waarop de paarden verzorgd worden. Ik sta er nu 5 jaar, en beide paarden hebben het er prima naar hun zin in hun grote buitenbox en worden uitstekend verzorgd.

Ik denk niet dat mijn draverhengst in de koersen zou kunnen presteren, als ze zo slecht verzorgd zouden worden.

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:14

promptertje schreef:
Dani, jij hebt nooit met een eigen paard op de groene meer gestaan, je was bijrijdster van een andere eigenaar. Dat jullie het onderling niet eens waren, zegt m.i. weinig over de manier waarop de paarden verzorgd worden. Ik sta er nu 5 jaar, en beide paarden hebben het er prima naar hun zin in hun grote buitenbox en worden uitstekend verzorgd.

Ik denk niet dat mijn draverhengst in de koersen zou kunnen presteren, als ze zo slecht verzorgd zouden worden.

Sluit ik me helemaal bij aan. Er zijn altijd mensen die uit jaloezie of onvrede gaan afgeven op een ander. Helaas Huilen Voor mensen die geinteresseerd zijn in de Groene Meer: die moeten zelf maar eens komen kijken en hun eigen oordeel vellen. Tenslotte, ik heb liever dat mijn paard het naar z'n zin heeft en goed verzorgd wordt op een stal die er uitziet als een boerderij (wat is er mis met een boerderij Verward ) dan 1 die er perfect uitziet maar waar m'n paard diep ongelukkig is.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:23

Ik kom er al twaalf jaar en met plezier.Je kan het voor je paard hebben zoals je het krijgen wilt.
Je paard dag en nacht buiten,of alleen overdag of in een paddock.
Het ziet er misschien niet zo aangeveegd uit als op een topdressuur stal,maar het is echt een stal voor de "gewone man"

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:38

O,ja en de paarden gaan `s winters ook naar buiten.In groepjes en als je paard niet in een groepje past wordt er een andere oplossing gezocht.
Er zijn altijd mensen bij wie het nooit goed is en die zijn idd snel weg maar die blijken later bij andere stallen ook weer snel vertrokken te zijn.

klukkluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:20

Ik heb ruim 2 jaar bij de Groene Meer gestaan en de accomodatie is er echt perfect. De paarden hebben weidegang en komen in de winter buiten.
Jammer was dat de stal maar 1x per 2 weken helemaal werd uitgemest en dat het hooi niet altijd de beste kwaliteit had maar voor de rest mooie grote stallen.
Ik ben er weg gegaan omdat mijn paard medisch niet in orde was en het mij te duur werd om er te blijven staan.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:01

Wat Klukkluk bedoelt is dat de stallen eens in de 14 dagen helemaal leeggehaald worden maar dat er bijna dagelijks wel de mest verwijderd en opgestrooid wordt.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:23

je paard bij Wooning op het land laten staan kost nog eens 20 euro extra. Dus als jij je paard daar op het land wil, al doe je het zelf, kost je wel 20 extra aan huur van een stukje land. De andere 20 euro is alleen voor het erin zetten van je paard!! In de zomer maanden kom je dus uit op 390 EUROOOTJEs en in de winter op 370 euro. O, ja je had het ook nog over zaagsel, dat kost ook nog eens 15 euro per maand extra.

shantihdior

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:03

DANIenVLIEG schreef:
niet de groene meer iig.
ik heb er ook gestaan en vind het een hele slechte stal
ik wil je wel via PB vertellen waarom, heb geen zin om bokkers op mn dak te krijgen, maar NIET DOEN!!!

Boos! jij hebt nooit bij ons op stal gestaan jij was mijn bijrijdster.
en waarom je weggegaan bent is omdat je mijn paard hebt misbruikt je hebt haar afgejakkerd als ik er niet bij was.wij ik heb haar weer helemaal moeten opknappen voordat ik haar kon laten dekken.je hebt haar inder buik geschopt met rijden om haar maar door te laten galoperen en vervolgens in haar mond te trekken .ik ben blij dat er toen een aantal mensen op stal naar mij toegekomen zijn om het te vertellen.je moet het wel eerlijk vertellen en niet onze stal afkraken.wij hebben er zes paarden die een voor een uitstekend verzorgt worden.en een beetje stom van jou om hier over te beginnen want de waarheid komt toch wel uit.