Goede, fijnzittende cap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 13:09

Yuna schreef:
Zijn casco's kwetsbaar dan?

Heb ik nooit wat van gemerkt. Ook dat verstelsysteem blijft goed en ik heb mijn cap nou al 5 jaar ofzo, en die wordt intensief gebruikt.
Bij maneges die van die caps hebben met een verstelsysteem en dat dat minder wordt, kan ik me voorstellen. Die dingen worden natuurlijk elke dag wel een paar keer versteld. Als je zelf 1 cap hebt en je gebruikt hem alleen zelf, heb je dat natuurlijk niet.
Nou heb ik gehoord dat je die verstelsystemen ook los in de winkel kunt kopen, dus dat moet verder geen onoverkomelijk probleem zijn Lachen

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 13:39

Ik ben ook erg tevreden over mijn casco. Het is gewoon een prima cap en je hebt er helemaal geen last van met rijden. (lekker licht Lachen )

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:22

ok, bedankt
*droomt verder over een casco*
probleem is dat je die hier nergens vind, dus zal eens tot in nederland moeten hoppen denk ik Haha!

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:43

Ik heb de Pikeur GPA Titium. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat!! Knipoog

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:48

Ik moet ook weer een nieuwe... Heb laatst een van Kavalkade gepast en die zat mij ook wel lekker. Lijkt ook een beetje qua model op de Hary's Horse. Kostte volgens mij 67,50 euro.

Heb slechte ervaringen met de Casco Youngster en de Horka Airstream.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:05

Ik heb zo'n zandkleurige Casco.

Is op zich wel een fijn dingetje hoor : superlicht en luchtig , ware het niet dat er een kinbandje aanzat , dan zou je hem niet voelen.

Hij past alleen niet ideaal om mijn hoofd , zit wat te losjes , dat is wel jammer. Als je in stevige rukwinden rijdt dan kan je dat galopje beter voor je houden iig Haha! Maar dat ligt misschien wel gewoon aan mijn hoofd... verkeerde vorm voor die helm.

Draaisysteem vind ik ook prut : dat VRAAGT er gewoon om om af te breken , is heel slap en ook erg irri zo in je nek , kunt er geen fatsoenlijke staart door maken