Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zouden alle ruiters zich goed netjes en beleefd gedragen tov automobilisten, zullen er ook veel meer automobilisten zijn die rekening met ruiters houden en omgekeerd. Heel jammer dat diegene die zich niet weten te gedragen het verpesten voor de mensen die dat wel kunnen
Chronos schreef:Er rijden tegenwoordig mensen in de berm pal naast een 80 km weg!!! Echt onvoorstelbaar! Misschien reageer ik overdreven

Kheops schreef:je hebt mij toch niet zien rijden....tjah sorry mensen mijn eigen verantwoordelijkheid, maar ik rij dus zonder cap met een strakke broek en gympjes en reed laatst naast een 80km weg wel met fietspad er nog tussen en dan berm, maar het gaat om het principe.
Verder ajb niet tegen mij zeuren over wat ik aan heb en wat niet met rijden, want daar voel ik me prettig bij en als er wat gebeurt is het mijn eigen schuld.

Kheops schreef:je hebt mij toch niet zien rijden....tjah sorry mensen mijn eigen verantwoordelijkheid, maar ik rij dus zonder cap met een strakke broek en gympjes en reed laatst naast een 80km weg wel met fietspad er nog tussen en dan berm, maar het gaat om het principe.
Verder ajb niet tegen mij zeuren over wat ik aan heb en wat niet met rijden, want daar voel ik me prettig bij en als er wat gebeurt is het mijn eigen schuld.