Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Haagsemeid schreef:Op de Stompwijkse weg (meer richting Leidschendam) staat ook een bord stalling.
Er wordt gevoerd en gemest.
Ze hebben een weide en een buitenbak, aan de overkant bij de mensen van het bedrijfje van de Stoof heb je een grote mooie buitenbak met verlichting en hij wordt vaak getrokken, dus netjes onderhouden en daar mag je ook gebruik van maken.
Prijs weet ik echt niet, sorry
_Michelle_ schreef:Er staat ook iets van natuurlijke loopstalling (weet even niet in welke plaats dat is), op de foto ziet dat er leuk uit. Ik ben een keer met tamara naar die weg gereden waar het hoort te zitten maar vanaf die weg zagen we het echt nergens liggen, om alle erfen op te rijden is ook wat heJe paard kan daar buiten en binnen staan wanneer die wil, ze hebben een bak maar die was wel klein geloof ik.
klukkluk schreef:Kunnen we bij v.d. Akker niet zien te regelen of de paarden er ook in de winter buiten kunnen komen. Er zijn er zoveel die dat willen of is dat al een keer gevraagd?

klukkluk schreef:Kunnen we bij v.d. Akker niet zien te regelen of de paarden er ook in de winter buiten kunnen komen. Er zijn er zoveel die dat willen of is dat al een keer gevraagd?