Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Seventje schreef:Stal de Hooipolder is een beetje een slecht plan. Niet dat ik er wat van kan zeggen hoor. Mijn paard komt er vandaan. Ben blij voor haar dat ze er niet meer woont. Het is er erg klein. Kleine lage stallen met kleine boxen. Weinig ruimte om je te bewegen om je paard te zadelen. Hele kleine buiten rijbak. Propvol pony kindertjes die gillen en racen. Allemaal erg leuk als je er van houd. Toch?
Een grote dressuurbak (Die ook goed te bereiden is na regenen , dus geen zwembad) een springbak, 2 losgooipaddocks, 1 longeerring, ruime boxen, je zit gelijk bij Delfse Hout en Dobbeplas, ook een heel groot stuk land, wat het precies ong. zal zijn zou ik echt niet weten, ik zal het wel eens navragen. Het is wel zo dat je zelf moet uitmesten. moossie schreef:Doet er verder niet toe hoor, maar ik sta er steeds meer van te kijken dat iedereen het over kindertjes op de hooipolder heeft. Ik sta er op het moment niet, maar heb er deze winter wel gestaan....Ik denk dat ik over ze heen heb gekeken, want ik heb ze niet gezien![]()
Maarja lekker belangrijk maakt mij niet uit hoor
Estragon schreef:Hoezo moet je echt in nood zijn om daar te gaan staan??
Je hebt ook nog stal de Delftse Hout en daar tegen over bij Theo Duijndam (heb geen idee hoe die stal heet)..
Ik zou gewoon rond gaan kijken overal...
*
Tessebes schreef:Ik wil binnenkort bij Theo Duijndam (zo heet ie toch) gaan kijken.