Leuke stallen Delft eo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 19:14

Ik weet niet hoeveel je eraan wilt besteden ong.?

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 21:13

De ypenburghoeve heel gezellig niet duur. Veel buiten zomers land s'winters paddocks.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 21:49

stal midden delfland, maar dat zal je vast al wel kennen.. Lachen en Kim geeft er al les Knipoog

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 10:56

Seventje schreef:
Stal de Hooipolder is een beetje een slecht plan. Niet dat ik er wat van kan zeggen hoor. Mijn paard komt er vandaan. Ben blij voor haar dat ze er niet meer woont. Het is er erg klein. Kleine lage stallen met kleine boxen. Weinig ruimte om je te bewegen om je paard te zadelen. Hele kleine buiten rijbak. Propvol pony kindertjes die gillen en racen. Allemaal erg leuk als je er van houd. Toch? Vingers aflikken

Doet er verder niet toe hoor, maar ik sta er steeds meer van te kijken dat iedereen het over kindertjes op de hooipolder heeft. Ik sta er op het moment niet, maar heb er deze winter wel gestaan....Ik denk dat ik over ze heen heb gekeken, want ik heb ze niet gezien
Maarja lekker belangrijk maakt mij niet uit hoor Cool

Whizper08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 16:43

Nou syl, het wordt stil op stal. Ik ga ook weg per 2 juli. Stagave komt 5 minuten van mijn huis te staan. Heerlijk dichtbij... Alles wordt gedaan voor 220 euro en ze komen "s winters ook paar uurtjes buiten. hoop dat je iets vind naar je zin. Weet eigelijk ook niet echt iets in delft. Je had daar toch al ergens gestaan met je eerste paard. Is dat niets voor jullie?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 17:36

Stagave daar ben ik gisteren langs gereden
Is een bouwval geworden Haha!
We dachten eigenlijk dat het verlaten was, maar er stond in een stal toch nog een shet....maar er staan wil ik duidelijk niet meer.

De andere stal moest toen weg voor die nieuwbouwwijk, zucht....

Ireentjuh die ken ik idd, heb ik ook aangedacht, maar als ik verhuis heb ik het liever iets dichterbij...elke dag werken tot 6 uur en dan eerst naar huis en dan bijna een half uur richting paard wordt een beetje gortig.

Sietez het ligt een beetje aan de voorzieningen, ik ga dus echt geen 250 betalen voor een box van 2 bij 2, een bak van 20 bij 20 en een stukje land Haha!

Felicity die ken ik niet, heb je een website adres ofzo?

Smiths ik ben bang dat het hetzelfde verhaal wordt....ga binnenkort veel meer werken en dan wil ik natuurlijk wel wat reizen, maar het moet leuk blijven, jij stond ook aardig uit mijn buurt toch?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 18:22

Sily: Hemelsbreed (lees: over de Harreweg) sta ik niet ver bij Middendelfland vandaan... kom anders een keer gezellig kijken... kan je gelijk info vragen bij de boer... Haha!

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 20:13

Nou dan raad ik je Stal Drevijn aan is erg gezellig Een grote dressuurbak (Die ook goed te bereiden is na regenen , dus geen zwembad) een springbak, 2 losgooipaddocks, 1 longeerring, ruime boxen, je zit gelijk bij Delfse Hout en Dobbeplas, ook een heel groot stuk land, wat het precies ong. zal zijn zou ik echt niet weten, ik zal het wel eens navragen. Het is wel zo dat je zelf moet uitmesten.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 20:50

moossie schreef:
Doet er verder niet toe hoor, maar ik sta er steeds meer van te kijken dat iedereen het over kindertjes op de hooipolder heeft. Ik sta er op het moment niet, maar heb er deze winter wel gestaan....Ik denk dat ik over ze heen heb gekeken, want ik heb ze niet gezien
Maarja lekker belangrijk maakt mij niet uit hoor Cool

Ik zie ze ook zelden tot nooit. Misschien moeten we aan de bril? Waarschijnlijk iemand die jaren geleden voor het laatst is geweest, toen Aad nog pony's verhuurde. En de ponyboxen zijn inderdaad klein, maar er zijn ook paardenboxen.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 21:40

stal smit in delfgauw,stal langeveld, Molekamp meer weet ik even niet

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 22:45

Machonito schreef:
stal smit in delfgauw,stal langeveld, Molekamp meer weet ik even niet

Stal smit geen land
Langeveld ken ik niet
Molekamp iets te pittig in prijs zoals ik begrepen heb Haha!

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:47

jammer dat je niet bij ons komt staan Haha!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 23:54

drevijn ook pittige prijs !

offtopic; felicity; moet je je profiel en je avatar niet 'ns veranderen..... Schijnheilig

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 11:15

Twinklebel schreef:
Ik zie ze ook zelden tot nooit. Misschien moeten we aan de bril? Waarschijnlijk iemand die jaren geleden voor het laatst is geweest, toen Aad nog pony's verhuurde. En de ponyboxen zijn inderdaad klein, maar er zijn ook paardenboxen.

Morgen meteen naar Pearl Clown

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 12:34

Hoi, Sily ! Nou, ik moet je dan toch wel eens gezien hebben bij Ilona? Gaat het goed met Amber en Ilona, ik vind Amber echt een leuk ondeugend dier. Ilona heeft me toen heel erg geholpen, toen Warenko ziek was!
Ik sta nog op de Krekel, maar ga binnenkort naar Midden Delfland, kan Warenko lekker op het land. Het is daar echt heel leuk geworden, en met Warenko erbij wordt het super!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:14

Je hebt ook nog mijn oude stal in nootdorp(maar of je daar zou willen staan??)Zit ook weinig land bij.Poot heeft geloof ik ook nog stallen vrij(mocht je echt in nood zijn)Ik zou als ik jou was gewoon wat rond rijden en overal waar je een stal ziet stoppen.Langeveld zit naast het delfse hout in die bocht naast het fietspad(naast de halve molen)(noordeindse weg als ik het goed heb)
Genoeg stallen hier in de omgeving alleen je moet er even de deur vooruit.

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:32

loontje schreef:
Poot heeft geloof ik ook nog stallen vrij(mocht je echt in nood zijn)

Hoezo moet je echt in nood zijn om daar te gaan staan??
Je hebt ook nog stal de Delftse Hout en daar tegen over bij Theo Duijndam (heb geen idee hoe die stal heet)..
Ik zou gewoon rond gaan kijken overal...

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:43

Estragon schreef:
Hoezo moet je echt in nood zijn om daar te gaan staan??
Je hebt ook nog stal de Delftse Hout en daar tegen over bij Theo Duijndam (heb geen idee hoe die stal heet)..
Ik zou gewoon rond gaan kijken overal...

Nee hoor nood hoef je niet te hebben om daar te staan maar ik denk niet dat syl daar op stal wil staat ivm met mij(you know).

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 19:52

Ik ben de deur al volop uitgeweest Haha!
Ik kwijl ook wel op de luxere stallen in en om Delft, maar mijn porto kreunt dan zo dat ik het maar laat

Ik ben vrijdag langs een stal geweest die me erg leuk leek, leuke mensen, volop wei, goede bak, eigen instructrice en Par zou dan lekker een open box krijgen *niet dat ze vaak binnen zou staan maar ok Haha! *

Poot heeft ook een mooie bak, mijn keuze hangt dan ook meer af van de stal in het geheel, niet 1 persoon Lachen
Ik vind het voor Par simpelweg fijner als ze in de winter ook nog lekker veel naar buiten kon.
Anders had ik bij de stal waar ik nu stond door gebrek aan een goede bak allang weggeweest.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 19:54

Langeveld was die nieuwe trouwens toch?
Ben het Delftse Hout doorgereden en zag er verschillende, er moest er ook nog 1 zijn met alleen haflingers hoorde ik ook weer van iemand maar die heb ik niet gezien.

Jetta je hebt mij idd weleens gezien, en Ilona is Loontje hier op Bokt Haha!
Dan kan je eens vragen of Amber idd nog zo ondeugend is Knipoog

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:00

Langeveld zit als je bij de bakker in delfgauw naar links gaat aan het eind links dus nog voordat je het delfse hout in rijdt.Daar tegen over zit ook nog een klein stalletje(naast de camping)
Snap wel dat je naar de stal kijkt maar als je problemen met iemand op een stal heb zou ik er persoonlijk niet voor kiezen.
Tuurlijk is het lekker als je paard over dags buiten kan staan maar goed dat is niet bij elke stal te vinden.
Aileen gaat maandag nog bij een stal kijken in begin schipluiden vlakbij stal verboon.Daar kunnen ze naar mijn weten ook in de winter naar buiten,heeft land,bak en volgens mij wel fijne boxen kost 187 inclusief.Kan als je wilt het adres wel vragen aan haar.Ze zit ook op bokt dus als je intresse hebt kun je haar even op zoeken in de gebruikerslijst.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:08

Wij hebben nog een box vrij, in schipluiden

Leetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:10

Poe wist niet dat er zoveel stallen hier in de omgeving zijn Rolleyes
Zo krijg ik nog is iets mee Haha!

Maar waar ik nu nieuwsgierig naar ben is of er bij de stallen die genoemd zijn ook weidegang zit 's winters, of andere mogelijkheden voor beweging?

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:15

Ik wil binnenkort bij Theo Duijndam (zo heet ie toch) gaan kijken. Misschien is dat die stal met Haflingers, die jij bedoelt Sily. Ze hebben daar, naar het schijnt, geen stallen voor paarden, alleen voor pony's. Ze schijnen veel buiten te komen.
Poot ben ik ook een keer geweest, idd mooie bak, maar verder... ik weet het niet. Voor mij trouwens ook iets te ver voor het leuk.
Ik ben wel benieuwd naar die stal waar Aileen gaat kijken Loontje.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:23

Tessebes schreef:
Ik wil binnenkort bij Theo Duijndam (zo heet ie toch) gaan kijken.

ja daar moet je je op de wachtlijst laten zetten, maar daar is ie niet zo heel erg goed in om dat netjes bij te houden. VAAK je gezicht laten zien dat helpt. Er gaan daar echt NOOIT mensen weg, paradijsje voor paarden, gezien het feit dat ze 's zomers hele nachten buiten staan en in de winter overdag in kleine stukjes paddock. Ideaal ! Er zijn ik dacht wel 2 stallen voor paardjes, maar de stallen zelf moet je je niets van voorstellen..............maar okee, ze staan er toch alleen in de winter 's nachts. De bak is goed te rijden, nog redelijk nieuw. MAAR.......hij onderhoudt hem niet echt, en dat is erg zonde voor een bak van 70.000 gulden...............

Ik heb daar met Mirage in het land gestaan afeglopen zomer en Gaia staat er nu in het land. Ik had daar heel graag willen staan maar je komt er gewoon niet tussen..............