Leren laarzen bij enkel laten versmallen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 12:16

Kan wel maar moet je met veterlaars of ritslaars rijden, anders krijg je je voet er niet meer in... Heb hetzelfde probleem.....

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:42

Ritslaars heb ik dus toch hetzelfde probleem mee. Scheve mond

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:50

Heb ook een laars met rits gister weggebracht omdat hij me afzakte. Aan de laars kon het niet liggen zeiden ze, hebben ze mijn been opgemeten en die is dus ook 2 cm afgevallen Bloos! Nu worden ze van onder tot boven verkleind. Ben benieuwd.

eefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:37

ik heb ook precies hetzelfde probleem, bij precies dezelfde laarzen..

bij mij is het wippen met de voet de laatste paar dagen zelf erger geworden. vandaag deed ik mn laars zelf uit en heb ik 2 wondjes achter ten hoogte van mn enkel..

maar moet er toch eens over na denken, om ook zo'n zooltjes te gaan kopen.. ik hoop dat het voor mij het probleem dan ook oplost..

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 14:55

Babette1 schreef:
Ik bedoel echt die hakjes, er zit ook vaak een plakstrip onder. Die kun je dan in je laars vastplakken, zodat het niet schuift. En toch ook je sporenriempjes héél strak vastmaken !

Lijkt me wat minder voor het leer en niet echt lekker zitten? Bij rubberen laarzen deed ik dat wel altijd, maar die geven meer mee, zeg maar.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:41

Jurga schreef:
Moet je wel met sporen rijden Tong uitsteken.

dacht ik ook aan Lachen Op mijn bijrijdpaard rijd ik niet met sporen.

Babette1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:37

Ik dacht er niet aan dat niet iedereen met sporen rijdt, omdat ik zelf eigenlijk altijd sporen draag. Maar zonder sporen zitten mijn laarzen ook heel anders dan met. Op zich is er toch niks op tegen om met sporen te rijden ? Als je eenmaal het geld voor leren laarzen uitgeeft, zul je toch ook wel goed genoeg kunnen rijden om sporen te dragen ?

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 12:10

Ik merk geen verschil of ik wel of niet met sporen rij (qua hoe m'n laars zit dan he!)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:14

Babette1 schreef:
Als je eenmaal het geld voor leren laarzen uitgeeft, zul je toch ook wel goed genoeg kunnen rijden om sporen te dragen ?

Wat een enorme onzin zeg...

Als je laarzen pas goed zitten met aangesjorde sporen, dan is de pasvorm van je laarzen gewoon niet goed. Punt. Fijn als je het zo kunt oplossen, maar dat zou niet nodig moeten zijn.
Ik heb 3 paar leren laarzen (dan moet ik wel heel goed kunnen rijden Clown ) en het maakt niks uit of ik wel of geen sporen om heb, ik singel m'n sporen ook nooit aan, die hangen gewoon ergens op m'n hak en daar zitten ze prima.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:47

ik rijd liever niet met sporen als het niet nodig is rijd recreatief en geen wedstrijden.

S44rtj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:55

ja ik heb ook steeds laarzen gekocht maar elke keer groei ik er weer uit Boos!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:35

Okkie1, laat even weten hoe je laarzen terugkomen... Ik kan onderhand drie paar sokken in mijn laars aan Verward. heb toch echt schoenmaat 40 nodig. Willen de laarzen fatsoenlijk blijven zitten, trek ik zowiezo een paar korte en een paar kniekousen aan, zaterdag had ik zelfs twee paar gewone sokken en een paar kniekousen aan.