wat te betalen voor een les. (te duur?)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:06

best duur, 21 euro per half uur, ik reed priveles op een paard van de stal waar ik reed voor 26 euro per uur! en nu in de groep met zijn drieen kost het 10 euro per uur.

Bollee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:09

Toen ik nog op de manege reed betaalde ik 9 voor een uurtje, maar dat was natuurlijk geen priveles en daarbij komt dat die instructrice vast ook geen Z diploma's had... om er dan 14 van te maken is wel oke, maar het is wel maar voor een half uurtje... misschien kan je er voor hetzelfde geld drie kwartier van maken ofzo?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 19:18

bedoel je i.p.v. een half uur 3 kwartier les?
ik weet niet of ze dat doet. lessen lopen wel eens uit. maar ze zei trouwens ook dat ze er niet zo snel iemand achteraan kon pakken.

(met uitspraak: ik moet het bedrijfje wel lopende houden, maar ik wil je heel graag helpen want ik vind het een uitdaging, en ik wil het graag voor JOU doen. maar ik kan helaas de prijs niet omlaag doen)

als iemand me kan vertellen wat ze hier mee bedoelt, want na dit van jullie allemaal gehoord te hebben, ben ik hier niet zo zeker meer van.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:25

Gewoon eerlijk zeggen dat je het niet begrijpt: zijn die reiskosten nu berekend voor 15 km, of is er een communicatiefout?

Ik kan me voorstellen dat er door de reistijd gederfde inkomsten zijn. Immers, in die reistijd kon ze een ander les geven. Maar het is niet netjes om deze kosten hoger te laten zijn dan de lesgelden, terwijl het niet ver weg is.

Als het gaat om haar lesgeld minder duur te maken, vind ik dat een compromis zoals korter les een goede oplossing. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 19:31

okee zal ik gaan doen,
vanaf mijn huis is het ongeveer 20 minuten rijden met de auto, in mijn buurt waar ik woon geeft ze mensen les maar dan voor de prijs van 14 euro....

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 20:38

ik snap jullie allemaal bedankt voor alle reacties.
nou de lessen van dit vrouwtje heb ik maar uit mijn hoofd gezet.

ik ben heel ver opzoek gegaan op internet en kwam op sites waar ik nog nooit ben geweest Haha!, en vond iemand.
5 juli een proefles en dan maar hopen dat het wat gaat worden,

deze vraagt trouwens 20 euro voor een uur, en heeft ook diploma's.
ze komt hier niet vandaan en vraagt geen reiskosten (ze heeft het er niet over gehad dus zal wel niet neme ik aan).
ze komt heel aardig over.

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 20:41

mijn gediplomeerde instructrice komt hierheen , rijdt daarvoor 15 km. en vraagt incl. reiskosten 20 euro per uur.
we rijden met zn 4 en in de les en sinds kort geeft ze 2 uurtjes les, maar daarvoor kwam ze voor dat ene uurtje hierheen kakken Lachen

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:17

Ik leste eerst bij iemand die grand prix gereden heeft en ik betaalde toen 35 per uur. Dus wat zij vraagd vind ik te veel. Ik les nu bij iemand die z rijd en ik betaal nu 7 euro per uur

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 23:59

ik betaalde voor een half uur priveles 16,- die man had zelf een stal waar hij paarden in de dressuur uitbracht

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 16:22

dat is allemaal wel weer te doen..
ik had voorheen een instructrice die vroeg 14 euro per uur, maar die kon niet echt lesgeven (moest alleen maar aan de teugel en rondjes hobbelen)