Is dit duur voor een keuring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:03

Ik laat mijn (misschien toekomstige) paard keuren op 28 juni in Schalkwijk bij Hans van der Lauw en daar betaal ik voor rontgeologisch en klinisch keuren € 425,- voor

barbara8aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:14

ik was voor mijn klinische keuring zonder btw 115 euro kwijt, rongologisch was niet nodig.

stekelroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 14:18

Ik heb eens een paard laten keuren in Bergambacht. Ik weet niet meer hoeveel het kostte maar daar werd voordat de volgende foto gemaakt werd de vorige eerst bekeken en beoordeeld . Als de DA dan (ernstige) afwijkingen of gebreken tegen zou komen werd dat eerst besproken met de (toekomstige ) eigenaar .
Ik denk dat ik wel weet welke kliniek het is in ZH . Daar gaan alle paarden goedgekeurd de deur uit

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 15:17

stekelroosje schreef:

Ik denk dat ik wel weet welke kliniek het is in ZH . Daar gaan alle paarden goedgekeurd de deur uit

Denk dat je je vergist Verward , bij deze kliniek (waar de koper wil keuren) gaan veel paarden afgekeurd de deur uit. Deze arts keurt heel steng en keurt voornamelijk dure sportpaarden.