Ik was niet echt opzoek, tot de eigenaar van de manege zei dat ik wel een pony zou verzorgen :lol hoef er nix voor te betalen en mag der alles mee doen!
xMarieke
Geplaatst: 24-06-04 21:37
Mijn eerste verzorgpaardje had ik in een paar dagen of weken, dat weet ik niet meer precies. Op internet via marktplaats. Voor mijn tweede verzorgpaardje ben ik gevraagd
snoocky
Geplaatst: 24-06-04 21:46
hoi hoi ik heb een heleboel verzorg shetties en pony gehad. ik ben er al heel vroeg mee begonnen. maar ik heb 2 shetlanders en 1 pony gehad waar ik echt heel veel mee mocht doen!! joey mocht ik echt alles. maar werd verkocht omar mocht ik ook alles maar niet rijden hij was te jong. en veronica mocht ik ook alles behalve naar buiten toe want ze is nogal een drukke pony, ik mocht aleen naar buiten als ze dr bij was de eigenaarese. en toen kreeg ik eindelijk me eigen pony snoocky snoocky .
toen ging ik stopppen met het verzorgen van veronica, omar ben ik toen nog heel lang weze verzorgen maar ben toen later naar een andere stal gegaan, en kon hem toen niet mer doen anders deed ik hem nu waarschijnlijk nog
miepiemaaike
Geplaatst: 24-06-04 22:47
ik was er niet echt naar opzoek. ik keek af en toe ergens of mensen nog iemand zochten voor hun tinker. en daar ben ik ook tegenaan gelopen. ik heb het erg getroffen, super paard, leuke mensen en mag alles doen wat ik met hem wil. hoef er niks voor te betalen. ben helemaal gelukkig met hem