Wat is er mis met een draver???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:01

Er is niks mis met dravers het enige waar ik niet zo fan van ben is om ze op te kopen als ze op de baan hebben gekoerst.
De paarden zijn toch al op erg jonge leeftijd aan het werk gezet dus verhoogde kans op blessure's.

Hier op stal staan dus een paar van die paarden en de baasje zijn niet altijd even gelukkig met de blessure's en de daarbij toren hoge rekeningen.

Maar verder zie ik er geen problemen in. Ja ze hebben moeite met de galop maar dat weet je van te voren als je zo'n paard koop anders moet je wat anders kopen.

Nou veel plezier met je draver. OK dan!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:03

Haha Anouk, jij hebt net zoals ik een Draver die niet op een Draver lijkt Haha! .
Als we de centjes hebben wil ik toch ook officieel gaan starten, ik rijd nu alleen nog maar onderling. De 27ste moet ik weer *LOL*

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:06

Ilse schreef:
Haha Anouk, jij hebt net zoals ik een Draver die niet op een Draver lijkt Haha! .
Als we de centjes hebben wil ik toch ook officieel gaan starten, ik rijd nu alleen nog maar onderling. De 27ste moet ik weer *LOL*

haha, zoiets Tong uitsteken
ik start al en gaat super OK dan!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:06

Ilse, onze dravebier lijkt qua bouw erg op jouw draver! Vooral op deze foto zie ik de gelijkenissen erg goed:

http://www.clubs.nl/ClubsData/32363/incoming/nieuw3(1).jpg

Ik zou ook denken dat Racer geen volle draver was, hij heeft iets Arabisch over zich dus idd eerder NRPS (net als onze Ret).

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:31

Ik denk zeker niet dat die mensen jaloers zijn.
Ik zou zelf ook nooit een draver willen hebben.

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak dus ik snap niet waar jij je druk om maakt,
je bent toch hardstikke gelukkig met je paard? Lachen
Maling hebben dus aan wat anderen zeggen

(hier in het topic worden ook geen leuke dingen gezegd over eigenaren van KWPNers, ik weet gelukkig wel beter Knipoog )

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:38

Ik ben het helemaal eens met Sjuimpje.
Persoonlijk vind ik een draver ook niet supergeweldig, maar als jij er toch gelukkig mee bent, dan maakt het toch allemaal niets uit wat een ander ervan denkt?

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:43

Er is toch niks mis met een draver?
Dat is gewoon jaloezie..
Het gaat er om dat het karakter goed is en dat het dier gezond is.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:15