Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ididit schreef:makkelijker? heb je er ook al aan gedacht wat je gaat doen als je te zwaar word voor de pony om te rijden? een gewone pony of een paard kun je ook mee showen hoor..... als jij er niet meer op kunt rijden maar het gaat toch weer kriebelen, moet je je shet verkopen.... nee das makkelijk.
Ididit schreef:makkelijker? heb je er ook al aan gedacht wat je gaat doen als je te zwaar word voor de pony om te rijden? een gewone pony of een paard kun je ook mee showen hoor..... als jij er niet meer op kunt rijden maar het gaat toch weer kriebelen, moet je je shet verkopen.... nee das makkelijk.
En ik verkoop hem niet want ik hou dan te veel van hem. Dekken doet die ook die ik wil dus dekken en later koop ik een grotere hoor !! Vonnie84 schreef:@ jacobientjuh.
In d'r profiel staat dat ze al verzorgpaarden heeft. Alleen dat gaat geloof ik niet helemaal goed :S
;) lovelygirly"]
og jong is en ik ben onervaren genoeg om een paard van zon 1.60 hoog goed in te rijden.Ik heb al zo vaak verantwoordingen gehad hoor.Ik heb zelf al ee shetlander verzorgpaard gehad en alles ging goed.alleen met ramona niet omdat ze jong is.
[/quote]
Volgens mij spreek je je een beetje tegen?
[quote="lovelygirly schreef:Maar naar mijn idee is een shetlander in het begin makkelijker omdat je met dekken gekld verdient en je later dus ee groot paard er bij kunt kopen;)

Ik ben de draad kwijt, ze heeft het over onervaren genoeg??

Lovertje28 schreef:Oke jullie raden aan niet te dekken..??? Dan doe ik dat toch..? Ik wil alleen maar dat de shet een super leven krijgt ik bedoelde er verder niks mee. En wat sharon der allemaal mee bedoeld moet je haar maar zelf vragen

(L) Amethyst schreef:Zet dat dekken nou maar uit je hoofd..
Er is al een overschot aan shetlanders.... En je verdient er echt niet veel mee.