Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vooral als je er een paar keer over doet.... noekie_smile schreef:Allereerst bedankt voor de reactie. Maar ja dan heb ik mijn rijbewijs maar dan ik mag niet de auto van me vader gebruiken. En we krijgen ook geen eigen auto dus dan heb ik em en dan kan ik em nog niet gebruiken.
noekie_smile schreef:Allereerst bedankt voor de reactie. Maar ja dan heb ik mijn rijbewijs maar dan ik mag niet de auto van me vader gebruiken. En we krijgen ook geen eigen auto dus dan heb ik em en dan kan ik em nog niet gebruiken.
opgehaald, en ook een keer toen mijn oma naar het ziekenhuis moest en er niemand kon rijden gereden). Een veulen kan je altijd nog kopen. Wacht anders een jaar, haal je rijbewijs EN ga sparen en koop volgend jaar een jaarling
ben je gelijk uit 

)
Nu heb ik het een jaar, en het is echt super!!! Je vind vast wel ergens een tweedehands autootje dat moet het probleem niet zijn. Rijlessen worden elk jaar duurder en duurder, ik zou er dus zeker nu voor gaan! Een veulen kan je altijd nog kopen, zeker als je dalijk werkt enzo.