zouden jullie het aan durven??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:22

Maar ik vind een dier 'met een verhaal' vaak net iets interessanter, zal per persoon verschillen denk ik.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:05

Om bij te rijden..... JA! heerlijk zo'n uitdaging zou dat de reden zijn dat er op stal bij een iets dwars paard wordt geroepen, "richtje stapt er wel op?"

Om te kopen..... nee, denk niet dat ik dat zou doen

lady54

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:09

ik zou eerst gewoon zorgen dat de echte eigenaar er bij is, dan kan je meer info vragen!
als jij zeker weet dat je het durft ( en dat weetje dus) dan zou ik het proberen.

ik zelf ga binnenkort bij mensen rijden die 2 2 jarige hebben en die straks (dus met drie jaar) ingereden moeten worden maar die nu al wat meer vertrouwende dingen moeten leren kennen , ook een uitdaging !

maar goed veel succes

liefs kelsey

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:06

Eh.... Ik dacht dat het hier om een potentiëel verzorgpaard ging, dus dat ze niet zoveel keus had. Maar het zou allebei kunnen.

Vooral vroeger vond ik het ook zwaar kicken om op zo`n pure, totaal doorgedraaide rodeo-knol te mogen waar iedereen van af flikkert om er nooit weer op te stappen (het zal mijn brede zitvlak wel zijn die me in het zadel hield, hihi); echt super! Kan geen achtbaan tegenop. Maar nu vind ik het vooral zielig voor het paard en eis eerst een grondige medische inspectie als een beest zo doet (werveltje scheef? tandje au?)