IK had dat precies hetzelfde en weet nu dus hoe ik de pas het beste mijn zwarte anky pad kan wassen. Ik doe alleen de anky pad in de machine. Maar gebruik niet de spaarstand, maar juist de stand voor een hele was. Een heel klein beetje wasmiddel erbij en dan buiten laten drogen. De eerste keer heb ik ook een paar keer achter elkaar gewassen. Ik was op 40 graden en dus niet in de droger
050206051012
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 14:05
Ik heb m ook op 40graden gewassen en de 2e keer was ie alleen in de machine. Ik heb hem dus ook 2x het hele programma laten draaien (voor een volle trommel).
ik stofzuig mijn anky's altijd mijn mam heeft een dyson met zo'n speciaal haar en stof verwijder stuk die je erop kunt zetten. dan zuig je al het vuil enzo eruit. Komen ze er altijd schoon uit edit; en ik doe ze eigenlijk nooit in een volle trommel. altijd alleen in de wasmachine.
Ik heb m ook op 40graden gewassen en de 2e keer was ie alleen in de machine. Ik heb hem dus ook 2x het hele programma laten draaien (voor een volle trommel).
Misschien toch iets te warm gewassen. 30 graden is altijd de advies temperatuur.
ik zou ook teruggaan, en niet nog een ander product proberen... Ik werk zelf ook in een winkel en als we merken dat er mee geknoeit is dan nemen we het niet terug, anders kan er al over gesproken worden