petrie anky laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 09:16

Phantom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:45

Ik heb sinds een week ook mijn Anky rijlaarzen binnen. Ik heb de rundleren versie met maatwerk voor de schacht. Ik heb hetzelfde gehad als degene boven mij. Ik kan er ook heel moeilijk inkomen, alleen met plastic zakjes. Maar dan zitten ze wel goed. Ik vraag me alleen serieus af of ik ooit van die plastic zakjes af kom. Ben bang van niet! Pantykousjes helpen bij mij ook niet. Volgens mij zijn ze bij de voet wel echt heel smal. Ik heb zelf platvoeten en ik kan er nog moeilijk inkomen en ze zitten mij ook strak rond de wreef. Ik kan er wel heel fijn mee rijden en ik vind ze ook erg mooi.
Ik heb als voorzorg wel overal een voorraad pedaalemmerzakjes liggen Knipoog

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 20:29

ik heb een petrie laten bestellen in Arnhem, in de winkel kevenaar! en dat is een petrie Windsor! Zijn duurder dan de perfect, maar zijn wel beter!
Petri perfect is: €200,-
Petrie Windsor is: €290,-

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:16

Ik kom er al 3 jaar alleen in en uit met zakjes! Op het moment dat er een zakje bij mijn hak gescheurt is, is het drama. Dan heb ik echt iemand nodig die me even helpt! Verder zitten ze goddelijk, het is niet zo dat als ik ze aan heb ze ergens knellen oid. Ik kom er gewoon niet in zonder zakjes, laat staan eruit.....

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:29

Daar zou ik niet mee kunnen leven
Alleen de angst dat je zakje knapt *proest*

Nee... en dan nog het risico lopen dat je de hak eraf trekt bij je poging om eruit te komen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:35

Remember schreef:
Ik kom er al 3 jaar alleen in en uit met zakjes! Op het moment dat er een zakje bij mijn hak gescheurt is, is het drama. Dan heb ik echt iemand nodig die me even helpt! Verder zitten ze goddelijk, het is niet zo dat als ik ze aan heb ze ergens knellen oid. Ik kom er gewoon niet in zonder zakjes, laat staan eruit.....

Ik zou ze dan niet gekocht hebben. Ik heb ze zodanig gekocht dat ik er 's morgens met veel moeite zonder trekkers inkan, dan kan ik er 's avonds met trekkers in. Zo zitten ze bij mij goed. Ik wil niet wurgen.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:13

Tja, ik heb er mee leren leven! En het gebeurt maar zelden dat er een zakje kapot gaat hoor, want met zakje kom ik er absoluut zonder problemen in en uit. Dus mn hak kapot trekken zal niet zo snel gebeuren...!

En als ik dit van te voren had geweten had ik er waarschijnlijk naar laten kijken, waar de laars te smal was oid, maar volgens de verkoper heeft iedereen moeite met aan en uittrekken in het begin, en dat heb ik maar aangenomen Schijnheilig

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:00

Remember schreef:
Tja, ik heb er mee leren leven! En het gebeurt maar zelden dat er een zakje kapot gaat hoor, want met zakje kom ik er absoluut zonder problemen in en uit. Dus mn hak kapot trekken zal niet zo snel gebeuren...!

En als ik dit van te voren had geweten had ik er waarschijnlijk naar laten kijken, waar de laars te smal was oid, maar volgens de verkoper heeft iedereen moeite met aan en uittrekken in het begin, en dat heb ik maar aangenomen Schijnheilig

Daar sla je de spijker op z'n koper wordt zoveel onzin verkocht Boos!

Ik ben er zo ook ingetuind en dus te nauw aangesloten laarzen gekocht.
Staat zo mooi vlgs de verkoopster Frusty
In de praktijk werkt dat dus niet

Gelukkig heb ik ze nog op kunnen laten rekken Haha!

Laat je dus niks wijsmaken

guzziwoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 23:47

vandaag weer twee uurtjes gereden, aan het eind zeer veel pijn op mijn wreef, voor de rest gaan ze wel steds lekkerder zitten (met plastick zakjes ha,ha)is het mogelijk om je laarzen alleen op de wreef te laten oprekken? en moet je ze dan naar een ruitershop brengen (valt het nog onder de "garantie"van het maatwerk)of naar een gewone schoenmaker???