Nav rijden jullie met dit warme weer:

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:01

vreemd ik heb nog daas gezien. Mijn paarden hebben vandaag voor het eerst hun vliegenmasker aan. Voor de rest gaan ze buiten want het is daar koeler dan in hun stal.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:13

Het viel me gisteren nog mee! Allebei de paarden gereden dus ben in principe qua rijden vandaag vrij. Er moeten nog wel andere dingen gebeuren. Bij ons staan ze in de schaduw van de bomen en gister waaide het verschrikkelijk dus was het wel verkoelend.
Als het echt warm weer is te rijden, zit ik rond half 7 's ochtends al op de paarden en ga ik daarna naar school. Zo vroeg in de ochtend heb je geen last van muggen en is het rustig en heerlijk koel!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:54

Bij mij staat alles gewoon buiten. Ik kan niet 8 pony's in 1 box op bergen Tong uitsteken.

In principe staan ze op het land. Dennis en Corrie(de merrie die hij moet dekken) staan in de padock omdat Corrie niet het gras op mag.

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:02

mensen, dit is zo'n beetje de 1e dag(!!) dat het echt lekker warm word...de zomer begint pas. Ik laat haar gewoon buiten staan, daar kan ze best tegen. Als er maar genoeg water is. Als het echt heel heet is,dan is het in de stallen toch ook heel benauwd?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:04

Bij mij staan ze gewoon buiten,
vorig jaar hebben ze ook elke dag buiten gestaan. Ik geef ze dan extra veel hooi en natuurlijk onbeperkt vers water dat trekken ze heel goed

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 12:01

Ik laat haar staan. Ik heb met de staleigenares gesproken en alle paarden blijven gewoon buiten, dus dan is ook het banketstaaf om Dees in haar eentje binnen te zetten. Ook had ze een punt; (Kyra ook Lachen ) van de zomer wordt het nog langer warm, dus tja. Ze kunnen drinken wat ze willen uit de sloot en ik hou er vanavond gewoon rekening mee met rijden. Rustig aan. Het lijkt me wel een plan om een paar party tenten neer te zetten, maar waarschijnlijk zullen al die sukkels er hartstikke bang voor zijn Haha!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:02

Volgens mij kan je haar wel laten staan, zolang ze genoeg drinken heeft is er volgens mij niet echt een probleem.
wel in de gaten houden natuurlijk Haha!

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:30

De mijne staat gewoon buiten. Vorig jaar is ze ter verkoeling in de badkuip die dienstdoet als waterbak gaan staan. Was een apart gezicht Haha!

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:45

die van ons kunnen in de wei paddock of stal gaan staan. Vandaag zatten ze al onder de dazen! niet normaal was aan het poetse, ben van wanhoop gewoon binnen gaan staan! Paard vond er ook nix aan, elke keer liep hij heel snel de wei in nam hij paar happen en vloog hij weer de stal in :p maffe knol.