Ik wil gewoon normaal paardrijden, en poetsspulletjes en een halster heb ik al, van de manege moet je die zelf hebben, dus die heb ik ook
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

marlo schreef:dat gaat veel kosten hoor,
je hebt natuurlijk de kosten van paard/zadel/hoofdstel enz.
maar ook moet je paard elke 6weken/ 2mnd. bekapt of beslagen worden en dat is in jouw omgeving ook duurder. en denk aan dierenarts kosten die onverwachts hoog op kunnen lopen. ontwormen elke twee maanden.
Das waar, ik heb wel geld achter de hand op de bank staan... Maar ja, dat zien we dan wel weer![]()
ik heb het ook gewoon gedaan omdat ik echt al jaren een paard wilde en toen ik mijne op internet zag staan besloot ik een lening af te sluiten. ik was 21 en kon via de bank een studente lening krijgen, die hoef je pas als je gaat werken af te betalen. je zit er dan natuurlijk wel nog wat jaartjes aanvast, maar dat heb ik zeker over voor presto.
maar zeker eerst maar even sparenen later een baantje zoeken.
succes ermee
WizzeL schreef:Nou, ik wil hem wel graag in de buurt hebben staan, want de andere manege is voor mij 3 kwartier fietsen, en dees 10 minuten... Maar ik kijk gewoon over een paar jaar, dan zie ik of ik kan rondkomen met een baantje. De reden waarom ik hem met een vriendin wil: Ik heb niet elke dag de tijd voor mijn paard, in de weekeinden zit ik bij mijn vader, en op de dagen dat ik niet kan, wil zij dan gaan, en het scheelt in de kosten... ;)
Ik wil gewoon normaal paardrijden, en poetsspulletjes en een halster heb ik al, van de manege moet je die zelf hebben, dus die heb ik ook
.
. Je hebt toch een beetje verantwoordelijkheid en een beetje het eigen paardje gevoel! Nu is het niet erg als ik een dagje niet kan, maar als ik m'n eigen paardje heb wel!