zijn er nog mensen met allergie voor paarden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SkyLWG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 08:55

Ik gebruik voor mijn allergie voor paarden Xyzal (pilletjes), Dermovatezalf, Ventolin en Becotide ( inhalers). Nu heb ik nergens last van als ik bij me paardjes ben.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:09

Niet voor paarden, maar wel voor nat hooi, voor droog hooi niet. En Marilyn krijgt gewoon droog hooi, dus nergens last van

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:29

Yara op bokt Yaar, is ook allergisch voor paarden

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:21

Ik ben ook allergisch voor paarden Huilen . Krijg er een puffertje voor, nix ergs dus.

groeties ikke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:26

Goldie schreef:
Yara op bokt Yaar, is ook allergisch voor paarden

Idd. Ik krijg dikke ogen, wordt snotverkouden en asmatisch. Krijg overal bulten en ga heel zwaar ademhalen. Tegen mijn astma heb ik wel medicijnen, Ventolin en Seretide zo uit mijn hoofd, dan slik ik nog hooikoorts tabletten en verder heb ik er niet echt medicijnen tegen. Gewoon een paar keer goed mijn handen wassen als ik aan de paarden heb gezeten of mee bezig geweest ben. Ik ben dus niet alleen allergisch voor paarden, maar voor alles met haar Tong uitsteken. En ook nog huistofmijt en dit en dat. Zoveel dat ik niet eens allemaal weet wat.