Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendyke schreef:Het gaat mij echt niet om de naam, maaromdat ze goed vocht opnemen en het een leuke kleur is. Ik ga echt niet voor een merk betalen, als ze van jan poedersuiker waren geweest, had ik ze ook nog gekocht. Het gaat mij om de kwaliteit, en die vind ik (voor onder mijn wintec) zeer goed. Neemt veel vocht op en zit prima.Ik vind die anky pads dus super lelijk.Het gaat alleen maar om de naam die erop staat.
Margreet schreef:Geen idee... Ik vind er niks aan.
Ze zijn te kort onder een normaal dressuurzadel (zelfs onder een ANKY-zadel!)
Pasvorm is beroerd voor een paard met flinke schoft, je kunt ze niet goed in de kamer trekken zonder rare plooien
Te duur
Te dik
Te opzichtig logo erop
...
margreet schreef:Geen idee... Ik vind er niks aan.
Ze zijn te kort onder een normaal dressuurzadel (zelfs onder een ANKY-zadel!)
Pasvorm is beroerd voor een paard met flinke schoft, je kunt ze niet goed in de kamer trekken zonder rare plooien
Te duur
Te dik
Te opzichtig logo erop
...
rebeltje schreef:De pads zijn niet verschrikkelijk dik, polypads zijn veel dikker. Op zich zijn ze miss 1,5 tot 2 keer zo dik als n gewoon dekje (vergelijking met de andere dekjes die k heb dan, niet de goedkoopste van de divoza ofzo)
Kliko schreef:Ik vind de dekjes juist wel mooi liggen. Het ligt er maar net aan hoe ver je hem zélf in de kamer trekt. Ik ben het wel met sommigen van jullie eens dat je niet met een witte op wedstrijd moet rijden, dat vind ik er een beetje ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet uitzien.![]()
Hier een foto...
Niks mis mee toch?