Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar die helemaal niet kúnnen bandageren.Citaat:En deze vergelijking slaat als een tang op een varken want...
jouw pols en knie zijn scharniergewrichten en met tapen beperk je dus de beweging van de pezen en banden. De kogels van een paard zijn echter kogelgewrichten en met het bandageren beïnvloedt je de pees dus niet!!
)
. Maar of dit gebeurt met beenbeschermers......? peesbeschermers ondersteunen iig niet.
Cuddle schreef:Pure onzin dat die spieren zouden verslappen! Het paard gebruikt toch de spieren en pezen als ie beweegt dus lijkt me sterkt dat het dan verslapt, zet je je paard dag en nacht op stal met been beschermers ( en dan eigenlijk bandages) dan kan ik me het nog wel voorstellen maar tijdens het rijden niet hoor! En je doet bandages toch ook niet super strak? Want dat is idd niet goed! Beenbescherming, het woord zegt het zelf al..... het is ter bescherming van het been, rijden zonder bescherming zou ik zeker niet doen!
noekie_smile schreef:Ik wil graag jullie mening hierover horen.