Wie heeft hier interesse in?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:04

Supertje schreef:
Ik zie dat er hier ook mensen reageren uit andere delen van het land, maar daar kun je niet echt een goed beeld mee vormen, omdat per regio de prijzen heel erg verschillen. Ik zit in de hoekse waard, zo'n 15 km van dordrecht af en hier zou je met je prijzen erg laag zitten voor de voorzieningen die je biedt.
Ik betaal zelf €200,- p.m. voor een stal met uitloop, buitenbak van 15 x 30 die 's winters niet te rijden is en een longeercirkel. Wel is er hier veel weide, waar ze 's zomers 24/7 op mogen, 's winters is er geen weidegang.
Dit is wel incl. voer, hooi en stro.
Voor de meeste pensionstallen betaal je hier €200 - €250, manege's zo onegeveer vanaf €260,-

Holie! Dat is echt bar...

Hier in Noord-Holland weet ik van een stal dat :

- Zomer 24/7 wei
- Winter een paar uur in de wei
- 20/40 buitenbak, goed onderhouden
- Spuitplaats
- Wordt gevoerd en uitgemest
- Goed beheer omdat het pension achter een huis staat

En daar betaal je dan 190 euro in de maand voor...

Marsan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:47

In Capelle a/d IJssel is er heel veel vraag naar leuke en betaalbare stallingen.Kan je hier niets opzetten?heb ik gelijk een lijstje mensen voor je..

maer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 09:33

Als ik alles zo hoor, denk ik niet dat deze stal er op de lokatie komt die ik nu op het oog had.
Tot nu toe heb ik slechts 2 geinteresseerden
En aangezien er in de omgeving al heel wat meer stallen zijn, lijkt het me niet dat de vraag erg zal toenemen.

Wellicht kan ik overwegen om deze stal op een andere lokatie op te zetten.

maer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 09:36

Ik zal de moderaters vragen dit topic te sluiten, omdat ik inmiddels weet wat ik weten wilde.
Iedereen heel erg bedankt voor de tips en het geven van informatie over jullie stallingen!

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:36

Ryanne"]
[quote="Supertje schreef:
Ik zie dat er hier ook mensen reageren uit andere delen van het land, maar daar kun je niet echt een goed beeld mee vormen, omdat per regio de prijzen heel erg verschillen. Ik zit in de hoekse waard, zo'n 15 km van dordrecht af en hier zou je met je prijzen erg laag zitten voor de voorzieningen die je biedt.
Ik betaal zelf €200,- p.m. voor een stal met uitloop, buitenbak van 15 x 30 die 's winters niet te rijden is en een longeercirkel. Wel is er hier veel weide, waar ze 's zomers 24/7 op mogen, 's winters is er geen weidegang.
Dit is wel incl. voer, hooi en stro.
Voor de meeste pensionstallen betaal je hier €200 - €250, manege's zo onegeveer vanaf €260,-

Holie! Dat is echt bar...

Hier in Noord-Holland weet ik van een stal dat :

- Zomer 24/7 wei
- Winter een paar uur in de wei
- 20/40 buitenbak, goed onderhouden
- Spuitplaats
- Wordt gevoerd en uitgemest
- Goed beheer omdat het pension achter een huis staat

En daar betaal je dan 190 euro in de maand voor...
[/quote]

Ik denk dat dat 1 van de goedkoopste is dan hoor!
De meeste stallen bij ons in de buurt zit je daar ver boven (sta zelf in Wijdewormer)