Healers, readers, dierentolken en wat dies meer zi

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:55

Uit ervaring weet ik dat er veel meer komt kijken bij het met dieren communiceren dan dat er op tv wordt uitgezonden. Ik ken deze vrouw helemaal niet, dus ik reageer dan ook niet bevooroordeeld oid. Op tv kwam het op mij over alsof deze vrouw op de bank ging zitten en even ging kletsen met dat dier en dan komt het een beetje vreemd over.
Ik las net in een post hierboven dat er bij Char ook hele stukken niet worden uitgezonden, dus ik denk dat ik wel kan zeggen dat dat bij dat programma ook gebeurd is.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:12

bij ons komt weleens iemand met een wichelroede, dan weet ik het wel weer: paard heeft last van lever en nieren, daar schijnen heel veel paarden last van te hebben Verward

beetje vaag vind ik steeds weer.....

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:18

Eric Laarakker werkt ook met iets wat op een wichelroede lijkt, maar dat is een dierenarts en dat vind ik wel een ander verhaal!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:19

Gail, ik geloof dat DePennyBitch 10 euro vraagt voor een consult. Als je het echt wil weten, kan je dat ereen keer voor uitgeven om te kijken of het echt nep is of net echt?

[EA-CO] Telepathie met dieren

Ik sta er behoorlijk sceptisch tegenover, ik ben er nog niet uit of dieren/mensen een ziel hebben namelijk.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 13:37

smurf schreef:
Citaat:
Jammer dat je op deze manier over haar praat want zij is echt een hele goede!

ik bedoel er niets slechts mee te zeggen, ze kreeg geen contact met mijn paard, hij had haar niets mede te delen en andere mensen krijgen wel contact met hem. Moet ik dit dan verzwijgen, kan toch gebeuren dat het haar ook een keer niet lukt?

ze kan best heel goed gaan, maar met mijn paard lukte het niet

Ik reageerde op Gail en niet op jouw bevindingen......

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:28

oh, oke sorry Vriendjes zijn?
ik voelde me blijkbaar aangesproken Scheve mond

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:39

Ik heb een consult aangevraagd bij DePennybitch. Moet de foto's enz. nog opsturen maar ik ben erg benieuwd. Ze vraagt trouwens maar 10 euro dus ik denk niet dat ze een afzetter is van 10 euro per keer kun je niet echt rijk worden. Die TV mensen vindt ik wel altijd heel vaag overkomen.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:20

Ik ken Ceciel ook (de tv tolk), heb met haar samen gewerkt voor een paar maanden. ik vind dat ze zeker iets weet van dieren wat wij niet weten. Alleen vind ik het niet zo handig dat ze heeft ingestemd om zo op T.V. te komen, ik vond het ronduit lachwekkend, en kwam helemaal niet geloofwaardig over. Terwijl ze in het echt heel anders is.

snuffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:35

ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen
hou ons op de hoogte???

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:19

ik weet dat het kan. ik heb zelf ook een cursus communiceren met dieren gedaan. wetenschappelijk gezien is het een deel van de hersenen dat niet goed is ontwikkeld. Vaak kunnen kleine kinderen dit van zelf maar omdat de ouders van jongs af aan horen dat dieren niet kunnen praten ga je dit geloven en verleer je het op den duur.
Sommige mensen kunnen echt met die dieren praten (helderhorend) anderen kunnen voelen wat dieren voelen (heldervoelend) en weer anderen kunnen zien wat de dieren voelen (helderziend)
ik zal je een voorbeeld geven... een vriendin van mij met wie ik die cursus heb gedaan (zij heeft hem alleen al 2 keer gedaan en het vervolg) kreeg een foto van een hondje waar iets mee was. ze heeft met dit dier gecommuniceerd en kreeg dingen door als school en rode fiets.
ze heeft gebeld met de eigenaar en die vertelde dat als het baasje aan het werk was (die was juf op een basisschool aan de overkant) dat dan de buurman vaak langs fietste (op een rode fiets) en op het raam klopte.....
nog een voorbeeldje.... een hond op de boerderij waar sietske staat had iemand gebeten. wij wilde weten waarom hij had gebeten en gingen communiceren.... we kregen door dat hij het gevoel had dat die vrouw bang was daardoor werd de hond onzeker en beet hij... wij meteen die vrouw gebeld en gevraagd of ze bang is voor herders honden en dat klopte!!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:37

Citaat:
Terwijl ze in het echt heel anders is.

ja dat viel mij ook al op, als ik niet geweten had dat het Cecilia was, had ik haar niet eens herkent! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:39

Marliesje schreef:
Ik heb een consult aangevraagd bij DePennybitch. Moet de foto's enz. nog opsturen maar ik ben erg benieuwd. Ze vraagt trouwens maar 10 euro dus ik denk niet dat ze een afzetter is van 10 euro per keer kun je niet echt rijk worden. Die TV mensen vindt ik wel altijd heel vaag overkomen.

waarvan ze nog een deelafstaat aan brooke hospital.

Verder geloof ik er zeker in.
Er is me te vaak iets gezegd wat ze nooit konden weten.

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:44

Ik geloof er zeker in!

Mijn vader heeft lymfeklierkanker gehad. Toen hij klaar was met de chemo zijn we op vakantie gegaan. Hij werd daar niet lekker. Tijdens de chemo ging hij ook naar een paranormaal (of zoiets) genezer. Tijdens onze vakantie heeft die man mijn tante gebeld met de mededeling dat hij het gevoel had dat er iets helemaal mis was in zijn buik. Mijn vader is inderdaad een paar maanden later overleden aan een tumor ter grootte van een rugbybal in zijn buik.

Ik geloof dus zeker dat er mensen zijn met bepaalde gaven!