raar vraagje misschien... (over mijn hengst)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:14

Het is idd masturberen.
Mijn hengst doet het ook (en mijn ruin vroeger ook) maar geen haar op zijn hoofd dat er aan denkt mij te bespringen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:12

Beber schreef:
Weet je wanneer een hengst wel "verliefd" op je wordt? Als je de lucht van een merrie aan jezelf of aan een borstel hebt zitten, dan moet je echt oppassen, dan maakt het een hengst echt niet uit of je mens of paard bent, hij gaat dan puur op zijn reuk af.

Goh, dan heb ik alleen maar mietjes van hengsten gezien kennelijk.
Op de fokkerij waar mijn paardje nu nog staat, staan de, hengstige, merries gewoon naast de hengsten, gaan ze door de tralies elkaar het hof staan maken Lovers maar daar komt geen onvertogen woord aan te pas hoor, die hengsten weten heel goed hoe ze zich moeten gedragen.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:00

Hihi, merrie lucht. Right!
Mijn hengst staat pal naast mijn merrie, ze kunnen tussen de tralies door zoenen en hebben open deurtjes dus wordt er volop geneusd.
Maar er gebeurt helemaal niks verder hoor.

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:03

Dit gebeurt juist als een hengst niet in de buurt staat van een merrie, dan is het veel interessanter voor de hengst ( nieuw luchtje) , dan wanneer de merrie constant naast de hengst staat.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:07

Gulpje"]
[quote="patos"][quote="Beber schreef:
Weet je wanneer een hengst wel "verliefd" op je wordt? Als je de lucht van een merrie aan jezelf of aan een borstel hebt zitten, dan moet je echt oppassen, dan maakt het een hengst echt niet uit of je mens of paard bent, hij gaat dan puur op zijn reuk af.

Ik blijf voortaan uit de buurt van hengsten dus! Zeker weten! Haha!
[/quote]

Dan kan ik dus ook nooit meer in de buurt van een hengst komen... Boos!
[/quote]

Nou dat valt ook reuze mee Werk tussen hengsten en merries... en nog nooit een hengst die mij besprongen heeft. Of... Schijnheilig