Harry's Horse Cap. (en andere caps :P )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 19:18

Blackje"]
[quote="Misser schreef:
Rij je ook dressuurwedstrijden? Dan zou ik toch voor de 'champignon' gaan, zo'n soort helm of een gpa-achtige cap staat dan voor geen meter.
Ik heb zelf de horka huntmaster, ook een champignon, bevalt wel goed, zweet alleen wel als het warm is.

wil ik wel weer gaan doen. Hoezo vinden ze die casco's (chamignon) dan beter? Opzich vind ik die HH juist mooier staan dan die casco's. Verward
[/quote]

Dat is persoonlijk, maar ik vind dat een 'helm' niet hoort in de dressuur.

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:35

Ik ga ook binnekort de Harry's Horse cap halen.. bij ons op stal zijn er al een aantal die hem hebben en ik hoor niets anders dan positief !

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 00:04

okej. jah ik vind het niet echt een helm, maar dat zijn natuurlijk persoonlijke meningen. thanx voor je reactie iig! Lachen

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:36

LuvdaTossa"]
[quote="Kliko schreef:
Ik heb sinds kort een GPA. Deze zit heel lekker in is lekker lichtgewicht! En met airconditioning! Knipoog Haha!

Ik heb de namaak van de GPA van Horka en die zit helemaal geweldig Haha! Hij staat ook nog super! Vind het gewoon leuk om hem op te zetten Haha!
[/quote]

Welke cap van Horka is dat? Plaatje? Ik ken hem niet!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:52

Ik heb er een van een of ander merk met 14 luchtgaten en errug licht! Hij zit heel lekker maar ik weet niet meer welk merk het is.. Ik zal het even voor je opzoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:58

Ik heb een casco en toen we vorig jaar met de pony`s van een heuvel afgalopeerden viel die cap er zo af!! Zooo slecht allles zat goed dicht en vast..
Ik heb hem nu nog steeds maar ik vind het echt een rotding en ben er dan ook niet echt zuinig mee..

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 23:09

Ik heb een Casco Duell, die heeft meer ventilatie dan de HH, en is ook vrij smal. Bovendien zittie als een huis, en aangezien ik niet zonder op een paard stap, is dat ook wel fijn! Verder heeft deze ook niet van die 'gaten', maar dat is netjes afgewerkt. (voor foto's zie het topic op HAW met foto's van mij)
Ik vind van de HH dat strookje voorop zeg maar er zo uitzien alsof ze daar alleen voor de lol een stukje plastic opgeplakt hebben.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 23:15

is er een plaatje van die harry's horse cap? ik ben ook op zoek naar een nieuwe, krijg van die dichte van horka met dat suede zo'n hoofdpijn Boos!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 23:20

Helemaal super goed te zien is het niet, maar dit is de reclame foto van HH:

Afbeelding

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 23:30

ja klopt die bedoel ik ook. Alleen wil ik m dan wel in het zwart Haha!
mn cap die ik nu heb (geen idee welk merk, wel zo'n goedgekeurde) daar krijg ik het ook altijd zo warm van!