Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), maar nu ik het huis uit ben gaat dat gewoon niet meer. Pensionstalling, dierenarts, goeie les,... kost allemaal zo verschrikkelijk veel centjes. Ik heb de laatste tijd een aantal paarden bijgereden, en met m’n vorige bijrijdpaard nam ik om de week of om de twee weken privé-les aan € 25 per uur, dat gaat nog net. Dus voorlopig geen eigen paard voor mij...
dan is 40 euro in de maand, is het gewoon een niet te dure manege?dat kan ook hoor!
) en ik heb er zelf voor gekozen om 2 ponys te willen hebben, dus zal ik er voor ze moeten zijn, kwa verzorgeing, maar ook voor de kosten.
en trouwens het zijn nog liefe paardjes ook waar ik op rij en een manege heeft misschien wel meer paarden maarjah daar rij je wel met sn velen in de les en je doet allemaal hetselfde...
waar ik eerst gepaardrijd heb was het egt hele slechte les want dan staat se gewoon de hele les sowat te bellen en je rijdt een stukje buiten en voor de rest niet in guldens was het een half uur 5 euro en toen werd het 2.72 toen de euro kwam en nu is het 3 europ
maarjah dat is mijn mening!!txxlidiola schreef:paardrijden is te duur... dus ik ma er niet op. het knabbeld aan me dat ik niks kan doen met paarden omdat het duur is. wat nu?? iemand help me! ik wil iets met paarden doen zonder dat het duur is! helep!!
gr. me