ben haar soms wel een zat met rijden
dan is ze irritant aant doen en dan heb ik soms echt zoiets van ohhh r*tbeest ~~}> ...maarja dat is meestal de volgende dag wel over
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dan is ze irritant aant doen en dan heb ik soms echt zoiets van ohhh r*tbeest ~~}> ...

Ik zou d'r ook echt voor geen goud willen missen, want ze doet altijd zo goed d'r best!

en het is voor die mensen ook wel leuk.. want die kunnen misschien wel geen eigenpaard betalen en een eigenpaard rijden is tog wel leuker en soms leerzamer dan een manegepaard..
) Ik sta op een gezellige en mooie stal, het is wel ver fietsen (klein half uurtje) maar dichtbij school. Dus ik ga meestal uit school meteen naar m'n paard! Alleen in het weekend niet, maar dan is een stuk fietsen toch wel gezond! Ik zou me ook erg schuldig gaan voelen (tegenover m'n paard) als ik hem zat zou zijn, want dan maak je lang niet zoveel plezier meer met hem!
oow.. ik had het niet meer .. met Sheronit...
) en ze op stal en spuitplaats wel zo trubbelig deed 

Maar goed, half uur later konden we rustig ontspannen draven en stappen langs de 'enge' bakrand
Hebben we dat ook weer gehad
Ze weet t wel
Naja morgen weer n dag, en als k haar n beetje ken doet ze morgen weer normaal. 
we matchen echt heel goed.
Kiamyd schreef:Hmm, ik ben mijn paard nu op dit moment behoorlijk zat. Het rijden gaat al een poos niet lekker omdat ze gaat steigeren enz. en dit maakt mij onzeker waardoor ik niet meer met plezier ga rijden. Dit gaat al bijna twee jaar zo, dus ik denk dat je wel kunt begrijpen dat ik mijn paard een beetje zat ben.
Maar af en toe denk ik aan hoe mijn leven er nu uit zou hebben gezien als ik Miro niet zou hebben.....Ik ben 27, woon nog bij pappie en mammie omdat eigen stekkie hier in het Gooi niet te betalen is
Ik heb geen rijbewijs omdat ook dat veel te duur is
en de zorgen lopen soms echt op....ik heb al heel wat tranen gelaten om dat stomme paard
Maar ik moet er niet aan denken zonder hem te moeten
Miro is mijn vriend en ik heb altijd gezegd:" Als ik ooit een paard neem dan koop ik hem voor het leven en blijft hij bij mij tot zijn dood (of het nou een natuurlijke is of ik laat hem afmaken)" en daar houdt ik me aan
Miro wordt volgende maand 10 en moet dus nog minimaal 15 jaar mee

Misschien komt het ook omdat het op school niet goed ging, dat ik bij de paardjes geen plezier meer had, ik weet het niet...
, nog een pony, maar die is te druk met rijden, en dan nog een grote shet die we wel n btje kunnen rijden, maar hij s heel sloom en eigenlijk wordt dat dus toch steeds wandelen...