Horseplaza: het knettergekke prijzencircus

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 13:34

ik ben vanmorgen geweest. Had me helemaal lekker gemaakt op een turquoise zadeldekje. Ik wilde er al langer een, maar ik wil voor een mode kleur ook weer niet teveel betalen en nu was het 18,95 inclusief dekjestas en de naam erop geborduurd. Wij erheen... dekjes komen pas in juni, ze stinden wel al in de folder, maar zijn dus nog niet binnen! Ik balen Boos! . Ze hebben nu mijn naam opgeschreven en ik krijg alsnog de gratis naam en tas als de dekjes eenmaal binnen zijn... Hadden ze best even op de folder mogen zetten dat ze pas in juni komen. Oss-Nieuwegein is toch best een afstand...

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 13:37

Tja... het blijft HorsePlaza (onderdeel Hypodrama).
Ze doen dingen niet zomaar in de aanbieding (rare maten, rare kleuren, halfgeborduurde dekjes/bodywarmers etc etc).
Ik ben ook al een keer voor niets gekomen daar en dat gebeurt me geen 2e keer.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:22

Gelukkig is het voor mij naast de deur Knipoog

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 18:51

Turquoisedekje heb ik van anky gekocht Haha! Super, heb er gelijk een rijbroek en bijpassende bandages gekocht Bloos. Verder nog een ander dekje met paardenbies, in een soort van caramelkleur voor 9,95. Die broek is met zo'n lederenzitvlak, en dit zat best lekker. Best goedkoop ook nog, 34, 95. En ik heb geen rare maten of kleuren, ook geen halfgeborduurde dekjes gezien. Het was ook compleet anders dan tentenramp, geen maarten die je meesleept naar een kassa, ze vroegen ook nog of we thee en koffie wilden of dergelijke. Dat zie ik bij tentenkamp nog niet gebeuren. Het is dan wel dezelfde keten, maar toch een ander beleid. Alleen, was de bedrijfsleider een beetje vreemd. We vroegen netjes of we alsjeblieft mochten afrekenen. Dat gebeurt daar blijkbaar niet zo vaak Verward Want hij zei ja, mag ik alsjeblieft me centjes inleveren. Tja, het staat zo raar om zonder te betalen naar buiten te lopen. Daarna nog even naar de mac geweest en toen passen en meten op de knollies Haha!

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:02

PriscaZ schreef:
ik ben vanmorgen geweest. Had me helemaal lekker gemaakt op een turquoise zadeldekje. Ik wilde er al langer een, maar ik wil voor een mode kleur ook weer niet teveel betalen en nu was het 18,95 inclusief dekjestas en de naam erop geborduurd. Wij erheen... dekjes komen pas in juni, ze stinden wel al in de folder, maar zijn dus nog niet binnen! Ik balen Boos! . Ze hebben nu mijn naam opgeschreven en ik krijg alsnog de gratis naam en tas als de dekjes eenmaal binnen zijn... Hadden ze best even op de folder mogen zetten dat ze pas in juni komen. Oss-Nieuwegein is toch best een afstand...

Ik had dus precies hetzelfde! Ging ook voor een turquoise of vanille dekje kijken maar die hadden ze dus niet. Ik vragen, zei ze ook dat ik mn naam achter kon laten en dat ik gebeld zou worden als ze er waren. Ik zei toen dat dat niet nodig was omdat er toch een andere hypo winkel dichter bij is voor mij en dat ik vanzelf wel zou merken als ze er waren (ik kan ze ook bij gijsenkim kopen als ze er zijn). Ze heeft mij niet verteld dat ik als ik mn naam achterliet de dekjestas en alsnog een naam op het shabrak zou krijgen, dan had ik het namelijk wel gedaan Boos! Heb ik weer hoor Scheve mond

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 19:05

Welke bedoelen jullie dan? Want van Anky lagen ze erwel? Er daar zat ook een tasje bij

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:07

Er is een nieuwe kleine catalogus uit en daar stonden gewone turquoise en vanille shabrakken in, dus niet die van anky. Ik wist al een tijdje dat die zouden komen en zat erop te wachten, nu dacht ik dus dat ze er eindelijk waren maar nee Scheve mond

Op bokt zei trouwens iedereen dat turquoise ankypads niet meer gemaakt zouden worden Verward Daar lagen er superveel!!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:59

Dat de vanille en turquoise dekjes later komen kan deze vestiging niets aan doen, dat gaat vanuit het hoofdkantoor. En de folder is voor de hele HorseLover keten en niet specifiek Nieuwegein. Alleen het bijgevoegde foldertje was voor Nieuwegein. Dus niet iets wat hun aan te rekenen valt denk ik Knipoog

Ik denk dat de turquoise Anky pads nog vanuit de opslag komen, want ze worden idd niet meer gemaakt. Tenminste volgens de leveranciers van de Anky collectie Lachen

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:49

En ja ik heb iemand gevonden die maandag met me meegaat OK dan! En mag de auto nog meenemen ook.....
Dus maandag toch nog even richting Nieuwegein

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 11:28

Maar het valt wel de keten aan te rekenen dat ze een folder uitbrengen met artikelen erin die ze nog niet verkopen. In de Divoza gids staat bij zulke artikelen gewoon bijgeschreven dat ze pas vanaf een bepaalde maand te koop zijn. Had Horselover ook kunnen doen...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:32

Daar geef ik je wel gelijk in Lachen

Maar het was ook meer op de opmerking van Gabyfedde bedoeld, zij snerpt nogal richting de vestiging in Nieuwegein, terwijl dit soort dingen toch echt vanuit het hoofdkantoor gaan Lachen

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:51

Heb die broeken van 35.95 gepast en vond het niets
Vriendin is nog wel met een kieffer hoofdstel met gouden randje naar huis gegaan en met goudkleurig bit, allen niet in de aanbieding maarjah dat zal je altijd zien.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:59

Zal ik ze maandag opbellen met mijn uitleg en vragen of ik later ook nog alsnog een naam op mn dekje kan krijgen en een tas, of is dat raar Bloos Verward Of zal ik het gewoon lekker laten gaan en wachten totdat gijsenkim er een heeft en waar ie waarschijnlijk goedkoper is maar waar er dan geen naam op komt te staan?

In de divoza gids staan br shabrakken die ze nog niet verkopen, in de gids heb ik nergens kunnen lezen dat ze die shabrakken pas vanaf juni ofzo verkopen hoor Verward (Of ik heb niet goed gekeken Tong uitsteken)

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:09

gewoon doen, ze weten er namelijk zelf niet eens wat er in de aanbieding is, zo zijn duurdere singels met korting over de balie gegaan, terwijl alleen de goedkopere in de aanbieding waren.
Ik wist niet welke naam ik op me witte dekje wou, en ik mocht gewoon met de bon weer langskomen als ik een vast paard heb voor wedstrijden.

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:21

Ik ben ook geweest, en ik heb een turquoise pikeur janett gekocht, een kieffer halster en 3 halstertouwen!
Ik vind dat ze leuke aanbiedingen hadden, hele leuke pikeur broeken met ook 30% korting (met leren zit bandplooi en steekzakken OK dan! )

Alleen die cavallo chaps waar merens het over had heb ik niet gezien? Waren die er ook in het bruin?

volgensmij hadden ze verwacht dat het drukker zou worden want het was niet 1 verkoper op 4 klanten maar 4 verkopers op 1 klant *LOL*
Ik heb wel 3 heeeerlijke koppen chocolademelk gehad Haha!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:23

Grrr waarom heb je in het noorden van het land nooit zoiets Verward

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:30

We hadden het divoza tentenkamp, wat ik ontzettend gaaf vond altijd... honderden dekens, jasjes, broeken, hoofdstellen, shabrakken (wat eigenlijk niet) voor scherpe prijsjes!
Maar sinds ze in het nieuwe complex zitten stunten ze nooit meer!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:05

LuvdaTossa schreef:
Grrr waarom heb je in het noorden van het land nooit zoiets Verward

In het noorden hebben ze wel vette hardcore party's Bloos!
Ben net terug van Hellraiser in Zuidlaren Cool

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:15

Mayo schreef:

Maar het was ook meer op de opmerking van Gabyfedde bedoeld, zij snerpt nogal richting de vestiging in Nieuwegein, terwijl dit soort dingen toch echt vanuit het hoofdkantoor gaan Lachen

Ik heb ervaringen met die vestiging, en met de service daar. En daar ben ik niet over te spreken. IPV dat ze zeggen "sorry we hebben ze niet'' wordt er gereageerd van "dan moet je maar een andere keer terugkomen, want ze zijn er nu niet".

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:19

ik ben van de week geweest,
ik vind de kwaliteit goed
ik heb een neopreen singel van 40 voor 15 euro gekocht Tong uitsteken
en idd freddy's heef took leuke dingen
ga zeker ff kijken Knipoog
de turquise dekjes heb ik genoeg gezien
ga van de week nog terug voor een dkeje (groen Tong uitsteken )

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:21

gabyfedde"]
[quote="Mayo schreef:

Ik heb ervaringen met die vestiging, en met de service daar. En daar ben ik niet over te spreken. IPV dat ze zeggen "sorry we hebben ze niet'' wordt er gereageerd van "dan moet je maar een andere keer terugkomen, want ze zijn er nu niet".
[/quote]

Oh, die ervaring heb ik persoonlijk niet. Bij mij is het tot nu toe altijd super gegaan

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:26

Mayo"]
[quote="gabyfedde"][quote="Mayo schreef:

[/quote]

Oh, die ervaring heb ik persoonlijk niet. Bij mij is het tot nu toe altijd super gegaan
[/quote]

Bij mij over het algemeen ook wel.
Alleen ik vind de bedrijfleidster niet een van de vriendelijkste.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:36

Tsja, dat zal dan idd jouw ervaring zijn. Ikzelf kan goed met haar overweg en heb geen 'negatieve' ervaringen met haar of wie dan ook van het personeel Lachen

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:43

Jihaaaa, ik heb nog een waardebon van 50 euro over voor na het tentenkamp Haha!
Jij ook zeker mayo, na die 2 pikeurbroeken? Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:50

Iets minder, moet nog even met Levy e.e.a. overleggen, gezien ze alleen in N'gein in te leveren zijn en ook binnen een maand Haha!