. Ze hebben nu mijn naam opgeschreven en ik krijg alsnog de gratis naam en tas als de dekjes eenmaal binnen zijn... Hadden ze best even op de folder mogen zetten dat ze pas in juni komen. Oss-Nieuwegein is toch best een afstand... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ze hebben nu mijn naam opgeschreven en ik krijg alsnog de gratis naam en tas als de dekjes eenmaal binnen zijn... Hadden ze best even op de folder mogen zetten dat ze pas in juni komen. Oss-Nieuwegein is toch best een afstand...
Super, heb er gelijk een rijbroek en bijpassende bandages gekocht
. Verder nog een ander dekje met paardenbies, in een soort van caramelkleur voor 9,95. Die broek is met zo'n lederenzitvlak, en dit zat best lekker. Best goedkoop ook nog, 34, 95. En ik heb geen rare maten of kleuren, ook geen halfgeborduurde dekjes gezien. Het was ook compleet anders dan tentenramp, geen maarten die je meesleept naar een kassa, ze vroegen ook nog of we thee en koffie wilden of dergelijke. Dat zie ik bij tentenkamp nog niet gebeuren. Het is dan wel dezelfde keten, maar toch een ander beleid. Alleen, was de bedrijfsleider een beetje vreemd. We vroegen netjes of we alsjeblieft mochten afrekenen. Dat gebeurt daar blijkbaar niet zo vaak
Want hij zei ja, mag ik alsjeblieft me centjes inleveren. Tja, het staat zo raar om zonder te betalen naar buiten te lopen. Daarna nog even naar de mac geweest en toen passen en meten op de knollies

PriscaZ schreef:ik ben vanmorgen geweest. Had me helemaal lekker gemaakt op een turquoise zadeldekje. Ik wilde er al langer een, maar ik wil voor een mode kleur ook weer niet teveel betalen en nu was het 18,95 inclusief dekjestas en de naam erop geborduurd. Wij erheen... dekjes komen pas in juni, ze stinden wel al in de folder, maar zijn dus nog niet binnen! Ik balen. Ze hebben nu mijn naam opgeschreven en ik krijg alsnog de gratis naam en tas als de dekjes eenmaal binnen zijn... Hadden ze best even op de folder mogen zetten dat ze pas in juni komen. Oss-Nieuwegein is toch best een afstand...
Heb ik weer hoor

Daar lagen er superveel!! 

Of zal ik het gewoon lekker laten gaan en wachten totdat gijsenkim er een heeft en waar ie waarschijnlijk goedkoper is maar waar er dan geen naam op komt te staan?
(Of ik heb niet goed gekeken
)
Mayo schreef:Daar geef ik je wel gelijk in![]()
Maar het was ook meer op de opmerking van Gabyfedde bedoeld, zij snerpt nogal richting de vestiging in Nieuwegein, terwijl dit soort dingen toch echt vanuit het hoofdkantoor gaan
gabyfedde"]
[quote="Mayo schreef:Daar geef ik je wel gelijk in![]()
Maar het was ook meer op de opmerking van Gabyfedde bedoeld, zij snerpt nogal richting de vestiging in Nieuwegein, terwijl dit soort dingen toch echt vanuit het hoofdkantoor gaan
Mayo"]
[quote="gabyfedde"][quote="Mayo schreef:Daar geef ik je wel gelijk in![]()