Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x4you schreef:Heey..!
Ik heb een vraagje.
Wie van jullie hebben een paard/pony en verzekert.
En hoe voldoet jullie dat?
en hoe hoog zijn die premie's?
daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!
Groetjes berber
Bij elkaar ben ik (alleen al aan operaties) bijna het 3 dubbele kwijt aan euro's dan de prijs waarvoor ik mijn paardje gekocht heb, dus ik was echt blij dat ik hem toen niet uit de verzekering heb gehaald!
. Ik ben verzekerd bij Interpolis voor ongeveer € 68,- per kwartaal en dan is mijn paardje verzekerd voor € 2200,-- ook tegen ziektekosten.. Verder ben ik heel tevreden over Interpolis, ze zijn ook snel met uitbetalen als je maar zorgt dat het schadeformulier snel ingevuld wordt door je veearts, want zonder dit formulier keren ze niet uit. x4you schreef:Heey..!
Ik heb een vraagje.
Wie van jullie hebben een paard/pony en verzekert.
En hoe voldoet jullie dat?
en hoe hoog zijn die premie's?
daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!
Groetjes berber
Bij elkaar ben ik (alleen al aan operaties) bijna het 3 dubbele kwijt aan euro's dan de prijs waarvoor ik mijn paardje gekocht heb, dus ik was echt blij dat ik hem toen niet uit de verzekering heb gehaald!
. Ik ben verzekerd bij Interpolis voor ongeveer € 68,- per kwartaal en dan is mijn paardje verzekerd voor € 2200,-- ook tegen ziektekosten.. Verder ben ik heel tevreden over Interpolis, ze zijn ook snel met uitbetalen als je maar zorgt dat het schadeformulier snel ingevuld wordt door je veearts, want zonder dit formulier keren ze niet uit.
Citaat:Die laatste opmerking vind ik niet echt kloppen.
Ik had 3 keuzes bij mijn vorige paard:
1. meegeven aan de verzekering
2. voor de slachtprijs terugkopen en je paard af laten maken dan wel zelf naar een ander slachthuis brengen
3. voor een x bedrag terugkopen en op een weitje zetten o.i.d.

Vanes schreef:Ik heb mijn paard goed verzekerd bij Amev.
Ik heb goede ervaringen met ze, ik kreeg binnen anderhalve week netjes alles terug gestort.
Wel een hoop gebel en papierwerk voordat je het terug krijgt, en het enige nadeel vindt ik dat ik alleen met mijn paard in Utrecht terecht kan en niet in emmeloord met deze verzekering.
Dealer"]
[quote="xtostarlight schreef:Ze 'kopen' zegmaar haar over als ze afgekeurd word, en dan gaat ze naar de slacht... NOT dat zal niet gebeuren, dus ik ben aan het zoeken voor een andere betaalbare verzekering.

) en mogen ze er voor vragen wat ze nodig vinden.. En wat heb ik er dan aan? ze verzekeren niet tegen diefstal, alleen tegen dood eigelijk nog (heb zelf verder de voorwaardes niet gelezen, na dat van dat terugkoop gezeik had gelezen was ik pissed en hoefde t voor mij niet meer) x4you schreef:maar wat is een declaratieformulier ofzo precies?
Paulusjuh schreef:Mijn vader heeft een poos geleden geinformeerd voor een verzekering WA voor mn shet..
Ze zit bij mij in de verzekering, want ze zien haar als een huisdier![]()
Klinkt vaag ! Maar het is echt zo...en ze staat niet aan mn huis.
Mja ze is dus WA verzekerd.
).