Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). 
IngridM schreef:ja ook in nederland zijn het 99 meiden tegen 1 jongen denk ik zo'n beetje. Maar je moet doen wat JIJ leuk vindt, en niet wat zo zou horen (wie dat dan ook zou bepalen)
Dus.........lekker dressuur gaan rijden hoor!
Just_Me schreef:Ik vind dat juist wel iets hebben, als mannen dressuur rijden.

] 
Tyrza schreef:[Sven Rothenberger, HP Minderhoud, Roger en Xavier Schulkens, Alex van Silfhout, Edward, Seth Bosman, Don Cuppen, Ruud Schaeffer, Patrick vd Meer, John Deenen, Dennis Ausma, Alex en Diederik van Silfhout, Laurens en Leunis van Lieren...etc etc
Need I go on?
Astragirl schreef:Helemaal mee eens! in de Belgische dressuurtop zitten wel veel mannen, Maar die zijn er als het ware met de paplepel ingegoten, de meeste 'jongere' jongens kiezen toch voor springen hoor...
Kan ik me dan in boos maken hoor. Maar mijn eigen instructeur is top hoor
Dressuur was nl het belangrijkste voor een legerpaard. Een niet goed getraind en goed luisterend legerpaard was/is dodelijk voor een soldaat. Mikkie"]
[quote="Tyrza schreef:[Sven Rothenberger, HP Minderhoud, Roger en Xavier Schulkens, Alex van Silfhout, Edward, Seth Bosman, Don Cuppen, Ruud Schaeffer, Patrick vd Meer, John Deenen, Dennis Ausma, Alex en Diederik van Silfhout, Laurens en Leunis van Lieren...etc etc
Need I go on?