natascha_60 schreef:Maar dan zouden alle paarden daar ziek zijn?
Hoe bedoel je, "alle paarden" ?
Volgens mij gaat het hier maar over 1 paard, ik kan nergens iets vinden over evt. andere paarden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Steffie89 schreef:Dit paard heeft namelijk wel een dikke buik.
De wei voor zover te zien is op de foto is voor een paard in mijn ogen niet echt kaal. Wel verzuurd maar er staat nog redelijk wat. inka schreef:Zelfs voor een heeeel oud paard vind ik dit dier te mager.
Dus hij is net ziek geweest, zit onder de wormen of krijgt gewoon niks te eten.
Als ik jou was zou ik naar de eigenaar op zoek gaan en eens informeren hoe dat komt. Niet meteen gaan beschuldigen, maar gewoon uit interesse.

Oscar"]
Hoe bedoel je, "alle paarden" ?
Volgens mij gaat het hier maar over 1 paard, ik kan nergens iets vinden over evt. andere paarden
[/quote]
[quote="Josje6900 schreef:ja sorry, dat ik het vraag, maar dit paard staat dus in de buurt, en voor mijn gevoel wotdt ie steeds magerder, maar omdat ik er elke dag langsop fiets, dacht ik: ben ik nou gek of..? maar ik ken die mensen helemaal niet, er staan meerdere paarden die mager zijn,,wat moet ik doen?????????????
Ophelia"][/quote]
[quote="Oscar"]Hoe bedoel je, "alle paarden" ?
[/quote]
[quote="Josje6900 schreef:ja sorry, dat ik het vraag, maar dit paard staat dus in de buurt, en voor mijn gevoel wotdt ie steeds magerder, maar omdat ik er elke dag langsop fiets, dacht ik: ben ik nou gek of..? maar ik ken die mensen helemaal niet, er staan meerdere paarden die mager zijn,,wat moet ik doen?????????????