Anky slechte kwaliteit!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 06:41

Naadje los was ook bij mijn impulsieve aankoop van een Anky broek. Toevallig de enige in mijn maat hoor. Ik had hem nog niet eens aangehad of het naadje zat al los Knipoog

Maar je hebt gelijk, het kan een keer voorkomen. Maar goed kijken leert dat de naden van madam Anky niet echt wereldkwaliteit zijn. Voor mij dus geen Anky artikelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 07:02

laetitia schreef:
ik krijg waarschijnlijk een nieuwe broek. De broek heeft met wel 160 euro gekost en dan mag ik toch best kwaliteit verwachten?!!!!!

Ik heb een super broek van een super merk niet zo prijzig (volgens mij) en hij gaat helemaal niet snel stuk (bij mij niet en bij andere mensen die ik ken met zn broek ook niet) het is een Cavallo ze zitten ook onwijs lekker!!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:36

Ik heb een anky broek gehad, na 2 maanden versleten op de kont!! En ik rijdt maar 1 paard per dag. Dus voor mij geen anky broeken meer!! Eurostar bevalt veel beter. Het was zo versleten ,dat je er doorheen kon kijken!! Dat gebeurd zelfs nog niet met een harry's horse broek van 2 mnd oud.... en de prijs.... Boos!