wat is nou waar over valkenbos??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 11:29

de paarden die niet worden verkocht blijven net zo lang bij ons op het land lopen tot dat het nodig is..
kees hoeft die paarden niet kwijt op het land,is ook niet duur voor vincent en de paarden blijven leven, en het is nog leuk voor mijn paard ook lekker gezeldschap alleen hoop ik niet dat er kinderen komen voor die paarden,want dat word te druk en waccabuc word er gek van.
Schijnheilig Verward

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:18

Ik heb net even snel met Vincent gesproken, hij is nog over iets in onderhandeling met de verhuurder en daar moet hij voor vanmiddag 3 uur uitsluitsel over krijgen. Lukt dat niet dan staan vanaf woensdag alle ponies en paarden te koop.
Ik heb een vermoeden dat ze op dit moment niet zo heel snel naar de slager zullen gaan gezien zijn reactie die hij gaf toen ik dat vroeg.
Ik heb ook een vermoeden dat hij al voor een groot deel de ponies al kan verkopen, aangezien hij er aan mij 2 aanbood (voor een veeeel te hoog bedrag) Dus het is nog steeds afwachten...

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 13:28

oke,
denk ook niet dat ze naar de slacht zullen gaan,en tot die tijd komen er een paar bij ons lopen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:46

Volgens mij kunnen ze beter naar de andere kant van nederland gaan om iets nieuws op te zetten.
Hier in HHW is het gewoon niet meer te doen, de ruimte is gewoon weg en anders is het te duur.

ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen verder.

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 18:00

in hhw is inderdaad geen ruimte meer,maybe ergens idd aan de andere kant

zodra ik meer weet laat ik het julie weten doen jullie dat ook?

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 18:09

[quote="Cowgirl"]:Saffier, Sheba, Sylvester, Jose, Shadow.

Jubel ken ik ook, heb ik ook opgereden en staat Roy er ook nog?
quote]
ik ken:
sylvester,jose en shadow
roy staat er nog
jubel ook
en jose is verkocht of dood ging allebei rodn op de manege

DoLcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 18:09

ik wil niet veel zeggen maar wat ik zeg is waar: er komen 10 paarden van valkenbos, of het mangee paarden zijn of prive, dat weet ik net, komen bij mijn paard te staan, op het land van een kennis van mij. voor derest weten we niet wat er gaat gebeuren! en iedereen zal iedereen wel weer opstoken van wat of wie der naar de slacht gaat maar w8 nou maar gewoon af wat er gaat gebeuren. Owja over dat berichie dat ze paarden pas 1 augustus ergens heen gaan, miss volgende week komen ze al , of over 2 weken maar wel binnen kort.

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 18:20

jah wat DoLcE zecht is helemaal waar, ik stem toe!!! Knipoog Haha! ghighi

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 18:33

de manege paarden gingen in ieder geval pas 1 augustus weg want ponykamp ging allemaal nog door enz....

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 19:16

nee he straks komt robin helppppp he roos Knipoog

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:13

Ze is al bij ons wezen kijken,maar gene plek meer...zal voor je duimen jennifer...

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 20:17

graag!!!!
damn robin nee asjeblieft nieten ook niet bij fay!!
laat haar maar naar mandy offuh naar molendijk(arme chelsie) haha
grapje
nee zolang ze maar niet bij ons komt he roos , en marit
enne jij geluk he ilsjuh

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:20

Beetje best wel he!

maarre...heb net even weer iemand gesproken van valkenbos...

Bugs is ook verkocht.En pikachu en ome kees ook zo goed als zeker...

Tja barb, wat je zegt, is wel van hem te verwachten dat hij ze voor niet normale, dus absurde prijzen weg doet! Bloos!

Jammer....dat het zo moet

Saphia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:22

Als al die arme manege paardjes maar een g0ed te huis krijgen vind ik het best..een paard naar de slager brengen omdat je hem bij niemand kwijt kan vind ik wel een erg st0m idee:S

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:51

ilsjuh schreef:

Tja barb, wat je zegt, is wel van hem te verwachten dat hij ze voor niet normale, dus absurde prijzen weg doet! Bloos!

Jammer....dat het zo moet

ach ik blijf het in de gaten houden, als er echt wat overblijft wat voor mij bruikbaar is en wat hij voor de slachtprijs wil verkopen wil ik dat ponietje best een leuk tehuis bieden.

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 07:12

haha, ben ik even blij dat Molendijk vol is.. Haha!:D:D:D
kunnen geen paarden meer bij
(ik heb beetje ruzie gehad met die manege.)
en YES, geen last van klene kindjes die denken even
een groot paard te kunnen poetsen, dat kan gewoon niet Haha!
(komt op de deur te staan, dat er geen kinderen mogen kome Knipoog )

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 08:16

maar ik vind het ook erg zielig voor al die kinderen... half heerhugowaard rijd er ongeveer aan jongere kinderen, die zometeen helemaal niks meer hebben, molendijk kunnen ze niet heen dus zal het wel waarland oid worden.. maar wel heel zielig dat ze zometeen ff helemaal niks meer hebben Scheve mond k weet zelf hoeveel je je aan een manegepony kan hechten.. Scheve mond

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 08:33

Waarland is anders een hele mooie manege met ook hele leuke ponies

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:18

haha ja dat geloof ik best hoor!! maar ik denk dat een hoop kinderen er toch wel verdrietig om zijn als ze daar weg moeten..

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 12:21

de nieuwere paarden heb geloof ik al een goed tehuis of zijn al verkocht
het gaat echt om "mijn" generatie haha
caro,clint,zadinia,kleine jan,made lief,beauty,blacky,shadow en cassandra en roy.
want de rest is of al "verkocht" of eigen paarden
nou deze paarden ken ikgelukkig wel.

Cuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 12:50

Gister heb ik iemand gesproken van Valkenbos, geloof dat het Vincent was en iedereen heeft elkaar inderdaad een beetje op lopen fokken. Gister gaf die meneer een reactie waarvan ik zoiets had van " oke het is dus onzin"

Oscar is nog niet verkocht, hij vroeg of ik interesse had maar ik ben verliefd geworden op een ander mooi, lief paard en heb geen geld voor Oscar, had ik dat wel dan had ik hem zeker gekocht! Ondanks dat hij er nu HEEL slecht uit ziet! Toen ie bij ons stond had ie mooie ronde billen en een flinke nek, die door een paar mensen is ontwikkeld! De laatste keer dat ik bij Valkenbos was schrok ik me rot, Oscar is mager en totaal een ander paard, niet meer de vrolijke, enthousiaste ruin die ik ken, zijn ogen sprankelde niet meer en hij keek niet eens op wie er binnen kwam..Geloof me dat is echt NIETS voor hem! En als er iets pijn doet dan is dat het wel, zien hoe je lieverd... met sprongen achter uit gaat van plaats vooruit! Hoop dat er voor Oscar een super lief meissie komt ( het is eenmaal een damespaard) en dat dat meisje hem heerlijk verwend en plat knuffelt want dat is wat HIJ VERDIEND!!!!!!! I still love you....

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 12:59

kyralovertje vertelde me via pb dat als hij verkocht word zij wel interesse zou hebben geloof ik als ik het goed begreep...
kyra snel bellen Tong uitsteken

lovehio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 15:24

Jammer voor de manege dat t zo moet lopen. Ik hoop ook dat Oscar een goed nieuw baasje krijgt. Ik ken oscar ook heel goed. Ik heb hem bij de vorige manege (waar hij eerst stond) een jaar lang verzorgd en bijgereden. Vooral als pension paard zal hij goed geschikt zijn....hij is best eenkennig. Hellaas heb ik zelf een nieuw paardje dus geen tijd en geld om hem erbij te nemen al zou ik t wel graag willen. Maar idd misschien dat kyralover er wat aan kan...we zien wel...Ik wens alle paardjes veel succes met het vinden van een lief baasje...groetjes

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 16:29

Laatst stond er een heel stuk over in het nh dagblad.
Eigenlijk is het voor de zotte dat er straks in zo een grote gemeente niet eens een manege is .

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:18

Nou ja van de zotte???

Er is hier gewoon geen ruimte meer en in de nabije omgeving eigenlijk ook niet eens.

Mocht er een manege komen dan zal dat er weer eentje zijn zonder weidegang@!!!.

NH wordt gewoon te vol, ik wil er niet voor niets weg.
Mijn pensionstal in Bergen moet in de nabije toekomst plaats maken voor een weg. Nou ik weet nu al niet waar ik dan met de paarden heen moet.

En daarnaast heft het 15 jaar geduurt eer we eens een knap zwembad kregen. Maar dan wel zonder buitenbad want anders gaan de buren zeuren.