Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Voor de sier zou k bandages om doen. Ik heb ze gekocht omdat ze nog jong was en n keer een dik been achter had omdat ze de hele tijd tegen haar eigen been aanliep. Ik zou ze nu makkelijk af kunnen laten, inmdd heeft ze haar evenwicht wel gevonden (2 jaar later) Maar het is denk k gewoon n gewoonte van me om ze om te doen..
kim16 schreef:Maar strijken zoveel paarden dan? Ik heb nog nooit strijklappen omgehad en hij heeft nooit wondjes of iets dergelijks aan de achterbenen.
. Maar ik zie het nut gewoon niet van die dingen als je paard niet strijkt. En dan kun je wel zeggen dat het uit voorzichtigheid is maar dan kun je net zo goed je hele paard gaan inpakken. En waar ben je bang voor dan dat je paard opeens(terwijl hij dat nooit deed) gaat strijken? Paarden kunnen best wel tegen een stootje. ik vindt dat mensen paarden tegenwoordig veel te veel "inpakken". Bv beenbeschermers in de wei om of transportbeschermers. Kijk ik snap dat peesbeschermers echt nuttig zijn maar voor de rest, vindt ik die beschermers dikke onzin.
doe ik ze niet meer om. Ik was ze ook een paar keer gewoon vergeten... Nou eh, ze heeft er niets aan over gehouden dus ik vind het wel best zo.