Welke poetskoffer heb je en hoe bevalt die?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:58

een rode plastic kieffer, en die houdt het al zo'n 10 jaar uit Lachen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:04

een blauwe simpele 'kinder'poetsbox van de divoza, maar die verkopen ze geloof ik in alle ruiterzaken. gewoon makkelijk, kan veel in en gaat al een paar jaar mee maar als ik eens een nieuwe moet kopen, dan neem ik wel een boodschappenkratje ofzo, ga geen handen vol geld uitgeven aan iets wat je voor 1 euro bij de blokker hebt....

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:42

Mijn vader heeft zelf 1 gemaakt van hout.
Heel mooi ding, stevig, veel vakken in groot en klein. Heel handig.
Nou ligt mijn zadelkast ook bomvol ''troep'' maar dat doet er niet toe (die doet dus ook een beetje dient als ''poetskist'' Clown ).

Zippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:48

Afbeelding een jollybox! alleen heb ik een grotere uitvoering dan degene op de foto Verward maar je kan er op staan, hij is van goed formaat en ik ben er erg tevreden mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 00:42

Een jollybox hebben wij ook. Alleen zit daar nu de Warhammer van de kinderen in.
De borstels zitten in een emmer.
Bij een Shet heb je meestal geen opstapje nodig Haha!

Isleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 11:03

Zo'n Jollybox klinkt wel goed, maar krijg je echt geen problemen met die sluitingen? Ik heb al 2x een box met van die plastic sluitingen gehad en die waren heel vlug afgebroken! Het lijkt me wel makkelijk als je er op kunt staan, zeker als ik de grotere paarden van mijn ouders poets, daar kom ik anders niet bij!

En zo'n mandje vind ik ook wel leuk klinken eigenlijk. Een beetje romantisch Lachen Eigenlijk zou er dan een lintje met strik om moeten ook. Maar dat heeft Isleen natuurlijk zo gesloopt!!!! Als ze het hele mandje tenminste niet opkauwt Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:06

Ik vind die poetskoffers die ze bij de ruitersportzaken hebben altijd veel te duur.

Ik heb dan ook bij de marskramer een box gekocht voor naai garen en zo, daar gaat alles prima in en hij is nog super heel!

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:08

Ik doe niet aan poetskoffers, die dingen gaan altijd kapot en ze zijn onhandig ingebruik. Ik zou zeggen koop gewoon een emmer voor 1 euro bij de praxis, gamma etc. Die gaan nog langer mee en als ze een keer kapot zijn heb je zo een nieuwe! OK dan!

Isleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 11:12

tamaraatjuh schreef:
een blauwe simpele 'kinder'poetsbox van de divoza, maar die verkopen ze geloof ik in alle ruiterzaken. gewoon makkelijk, kan veel in en gaat al een paar jaar mee maar als ik eens een nieuwe moet kopen, dan neem ik wel een boodschappenkratje ofzo, ga geen handen vol geld uitgeven aan iets wat je voor 1 euro bij de blokker hebt....

een kinderpoetsbox heb ik ook maar dan in het groen die is nu ook hartstikke kapot. Verdrietig
Ik heb ook zo'n boodschappen kratje gehad maar daar lagen binnen drie maanden de hengsels vanaf en dan sjouwt het zo moeilijk.

Isleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 11:18

Fairie schreef:
Ik vind die poetskoffers die ze bij de ruitersportzaken hebben altijd veel te duur.

Dat vind ik eigenlijk ook!!!

Citaat:
Ik heb dan ook bij de marskramer een box gekocht voor naai garen en zo, daar gaat alles prima in en hij is nog super heel!

Zijn die dan minder duur?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:21

Isleen"]
[quote="Fairie schreef:

Dat vind ik eigenlijk ook!!!

Citaat:

Zijn die dan minder duur?
[/quote]
Veeeeeeeel goedkoper!

Ik had een kist gezien bij een ruitersport zaak en die was zónder inhoud 24 euro.
Daarna ging ik voor kisten kijken bij de marskramer en daar heb ik een mooie kist gekocht voor 9 euro.

Dat scheelt dus inderdaad.
Ligt er wel een beetje aan wat voor een je koopt, maar ze zijn goedkoper Lachen

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:24

Ik heb een Praxis gereedsschapskist waar bijna alles inpast (alleen de flessen niet), 5 euro en die doet het al jaren prima Lachen

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:29

*pakt het divozaboek om op te zoeken Tong uitsteken*

Ik heb een junior poetsdoos Knipoog Ik vind hem iig fijn en sterk!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:33

Ik heb gewoon een gereedschapskist. Ik heb al een paar keer een poetskist bij de ruitersportzaak gekocht maar bij mij zijn die dingen zo kapot. Gereedschapskist bevalt goed, was toen een keer bij de Lidl geloof ik.

ikjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:37

Wij hebben gewoon zo'n hele goedkope open poetskist (van de divoza die ze in 4 verschillende kleuren hebben geloof ik) die gaat al bijna 3 jaar mee, maar niet alles past daarin dus hebben we ook een mandje uit een gesneuvelde diepvries en daar hebben we alle shampoo enzo in zitten.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:54

Ik heb ook een Jolly box.
Wat een ondingen, die scharnieren zijn zo doormidden, bovendien zijn alle poetsboxen in verhouding verschrikkelijk duur.
Het beste bevalt eigenlijk nog gewoon een emmer van 2 euro Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:55

Ik heb zo'n Harry's Horse ding, te klein, te snel stuk en te onhandig mee te nemen. Dus nu heb ik gewoon een houten kistje, geen idee waar het vandaan komt maar wel super handig Lachen.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:39

Ik heb een box bij de Xenos gekocht voor weinig, hij doet het al jaren. Als hij kapot gaat ben ik er niet ziek van en haal weer een nieuwe. Ze gaan bij mij alleen maar kapot omdat er een paard op is gaan staan en daar kan zo'n dure ook niet tegen.

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:48

Ik heb een soort van Jollybox, in het roze Haha!
Best wel stevig, ik kan er (aan de zijkanten, niet in het midden) gewoon op staan.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:49

ik heb een gereedschapskist *LOL*
Perfect ding, kan er gewoon op staan enzo, ding heb ik al 5 jaar, nog niks mee mis verder is dit ding ook groot, past heel erg veel zooi in Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:58

Voorheen had ik een handig tasje, kon ik zo aan mijn stuur hangen.
NU heb ik een nieuw bakje van de Aldi. Met handvat in het deksel. Heel goedkoop Knipoog

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 21:05

hey
ik heb zo'n grote jolly box, waar al 1 van de twee sluitingen vanaf is, en de ene hoek is al volledig verbrijzeld. Dan heb ik nog een andere van (effe opzoeken) "grooming box" zoals in Divoza catalogus, en daar is de sluiting ook af (dankzij een van m'n vorige paarden die zijn voet er heeft opgezet) Als ik nu nog een nieuwe koop, dan is het waarschijnlijk zo'n extra grote kist van bij Brico, of Gamma, om werkgereedschap in te leggen, die hebben ook een extra uitschuifbaar handvat en twee wieltjes, waardoor je ze kan meenemen als een winkelwagentje zeg maar. Ze zijn heel groot, en niet zo duur denk ik.
xxx

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 21:06

Ik heb gewoon een gereedschapskist. Zo'n zwarte met rood handvat en sluitingen. Het is echt een supersterk ding en heb hem ooit een keertje bij de aldi in de aanbieding gekocht. Vind het echt super. Zelfs Codex' lompe uitbarstingen heeft ie overleeft.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 21:12

Ik heb een oude viskoffer, zoeen waarop je ook kan zitten, echt ideaal.
Bovenin twee "verdiepingen" met allemaal vakjes en onderin een grote ruimte voor alle borstel en ook nog wat potjes en flesjes!! Ze lachen me weleens uit maar ik ben er echt heel blij mee, superding!! Haha!

Isleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 21:20

KimS schreef:
heyik heb zo'n grote jolly box, waar al 1 van de twee sluitingen vanaf is, en de ene hoek is al volledig verbrijzeld. Dan heb ik nog een andere van (effe opzoeken) "grooming box" zoals in Divoza catalogus, en daar is de sluiting ook af (dankzij een van m'n vorige paarden die zijnvoet er heeft opgezet) Als ik nu nog een nieuwe koop, dan is het waarschijnlijkzo'n extra grote kist van bij Brico, of Gamma, omwerk gereedschap in te leggen, die hebben ook een extra uitschuifbaarhandvat en twee wieltjes, waardoor je ze kan meenemen als een winkelwagentje zeg maar. Ze zijn heel groot, en niet zo duur denk ik.xxx

Lekker rond racen met je poetskist Schijnheilig