Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamaraatjuh schreef:een blauwe simpele 'kinder'poetsbox van de divoza, maar die verkopen ze geloof ik in alle ruiterzaken. gewoon makkelijk, kan veel in en gaat al een paar jaar meemaar als ik eens een nieuwe moet kopen, dan neem ik wel een boodschappenkratje ofzo, ga geen handen vol geld uitgeven aan iets wat je voor 1 euro bij de blokker hebt....
Isleen"]
[quote="Fairie schreef:Ik vind die poetskoffers die ze bij de ruitersportzaken hebben altijd veel te duur.
Citaat:Ik heb dan ook bij de marskramer een box gekocht voor naai garen en zo, daar gaat alles prima in en hij is nog super heel!
KimS schreef:heyik heb zo'n grote jolly box, waar al 1 van de twee sluitingen vanaf is, en de ene hoek is al volledig verbrijzeld. Dan heb ik nog een andere van (effe opzoeken) "grooming box" zoals in Divoza catalogus, en daar is de sluiting ook af (dankzij een van m'n vorige paarden die zijnvoet er heeft opgezet) Als ik nu nog een nieuwe koop, dan is het waarschijnlijkzo'n extra grote kist van bij Brico, of Gamma, omwerk gereedschap in te leggen, die hebben ook een extra uitschuifbaarhandvat en twee wieltjes, waardoor je ze kan meenemen als een winkelwagentje zeg maar. Ze zijn heel groot, en niet zo duur denk ik.xxx