Als ik merk dat ze moet mesten ga ik gewoon in de berm of helemaal aan de kant lopen lopen als ik een bosritje maak. In de bak maakt het niks uit, daar goeven we het niet uit te halen ofzo. (en toch is die bak heel schoon
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Beetje overdreven, sinds ze gewoon door moet lopen is het hooguit 1 keer per les dat ze mest. 
) kreeg ik op mijn kop omdat ik mijn paard liet stilstaan tijdens het mesten: 'doorlopen met dat beest, dat kan 'ie makkelijk'
Die van mij heeft wel de neiging om het tijdens het halthouden te doen. Dan ben je aan het halthouden en dan gaat hij mesten. 
.. anders heb je overal stront liggen en dan is dat zo moeilijk weg te vegen (bij ons gaan ze altijs zeuren over de stront) ik heb dus niet gestemd want ik ben voor beide

Citaat:Maar als je een slim paard hebt, die heeft binnen een paar keer in de gaten dat hij stil mag staan als het poept. Je loopt dan het risico dat dit te pas en te onpas tegen je gebruikt zal worden.