Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Richtje schreef:Romkabouter ik denk niet dat dat een goede manier van lessen is. Waarom neem je les als je vantevoren al weet dat je het thuis toch lekker anders gaat doen

Romkabouter schreef:Boeie! Als je verder harstikke goed les krijgt dan doe je het in dat lesuur toch ff piano en verder rechtop?
Romkabouter"]
[quote="Richtje schreef:Romkabouter ik denk niet dat dat een goede manier van lessen is. Waarom neem je les als je vantevoren al weet dat je het thuis toch lekker anders gaat doen

). Kleine details als je handhouding zijn zo makkelijk aan te passen dat het de moeite van een discussie niet waard is vind ik. Tenminste, niet TIJDENS een les.
), heb je daar voordeel van omdat je sneller tot een goede communicatie kan komen met je paard. Want geef toe, dat is al moeilijk genoeg 

)....
) verwoord dan in je eerste post. Romkabouter schreef:En wat doe je dan als je meerdere lesgeefmensen hebt per week?
) 
Misschien heeft ze er een heel goed doordacht argument/verhaal bij (tja nieuwe methodes
moeten ergens beginnen). Persoonlijk zou ik dan ook direct even opzoeken
. Als ik heel geconcentreerd bezig ben hoor ik bepaalde dingen niet . "Volte" , ik stug doorrijden
..