wie weet spelletjes ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 22:01

wten ik bedoel natuurlijk weten jaja ik typte weer eens te snel..

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:43

euhm ja je lecht te balken in de bak. Een beetje eerlijk verdeeld in 3 mooie stukken. Die vakken of stukken grond die er tussen geef je een naam. of gewoon 1 2 3 og groen geel rood. Wat je maar wilt. Dan roep je dat alle paarden zo snel mogelijk naar vak Rood moeten en de laatste is af. Die moet gewoon op de hoefslag verder gaan.
Is heel leuk. Heb ik veel gedaan in mijn pony-demanege- tijd.

En ook nog estavette loop. Das vet. je hebt bijvoorbeeld 2 of drie groepen van paarden en kinderen.Geef je ieder een gang(draf stap galop) en dan moesten de galopers zo snel mogelijk en dan de dravers. Maar als de ene galop achterblijfd dan moet de andere galop gewoon doorrennen en dan moet de draf gewoon verder. Maar dat begrijp je wel!!

Veel plezier en succes

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:46

ringsteken, voetballen, een jute zak met 2 paarden naar de overkant krijgen en dat zo snel mogelijk. zo veel mogelijk water van de ene naar de andere emmer zien te krijgen in een bekertje. caroucell.(altijd mee gedaan aan de ijslandse spelletjes dag!!!!! Whahah) euhm stoelendans enz

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 00:04

Dat boek van Franka Zeelen is iid erg leuk, maar vooral voor niet al te kleine kids, die al wat handiger zijn, en je moet wel 'shock-proof' pony's hebben, niet die bang zijn voor water en wapperende dingen e.d.

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 07:16

nogmaals bedankt voor al jullie leuke reacties enne weten jullie ook nog dingen voor onderlinge wedstrijdjes???

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 16:48

leeftijd van de menesen waarvoor ik het organiseer loopt nogal uit een de jongste is 12 de oudste 17

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 16:55

menesen ik bedoel mensen