rijbroek: kunstlederen of gewoon stoffen zitvlak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kunstlederen of stoffen zitvlak?

kunstlederen
35 (59%)
stoffen
24 (40%)

Totaal aantal stemmen: 59

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:08

patos schreef:
Dat is idd ook een nadeel, ben je bijna verplicht om ook een witte met lederen zitvlak te kopen. Maar ik bedoel dus meer: is het niet raar om zo'n broek te kopen, terwijl je dus door je techniek een goede zit moet hebben.

Ik vind het vooral handig dat die kunststof-lappen-broeken minder snel slijten. Dat is mijn hoofdreden. Pling

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:26

hmmz leuk topic Knipoog ik mag binnenkort van mijn schoonmoeder een nieuwe rijbroek uitzoeken alleen ben ook nog wel wat aan het twijfelen ... wilde eerst weer een "gewone" maar nu begin ik toch meer te denken aan eentje met een kunstlederen zitvlak lijkt me ook nog wel eens fijn rijden ....

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:33

Je word ontzéttend verwend met een kunstleren zitvlak! eenmaal gekocht is altijd verslaafd, tenminste, dat geldt voor mij dan.
Ik heb de eurostar met kl zitvlak, die zit heerlijk! Maar als ik per ongeluk eens een oude rijbroek aanheb, zit ik niet zo heel stevig meer in het zadel, of het is maar suggestie, want mijn wedstrijdbroek is ook met stoffen zit en daar kan ik toch echt wel goed mee rijden.

Maar de voorkeur is echt kunstleer!

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:35

Idd wat de DBP zegt je wordt verwent en wil niks anders meer.. Maar het is wewl mijn voorkeur *LOL*

(he DBP ze is je voor met deze poll Tong uitsteken Die 40 polls ga je niet halen )

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:38

als ik op een Engels zadel moet rijden (les), heb ik een broek met een kunstleren zitvlak aan, anders heb ik het gevoel dat ik in m'n blote kont zit Haha!
Op mijn boomloze Barefoot zadel maakt het niets uit, want daar heb ik een schapenvachtje overheen Schijnheilig