Welke zouden jullie aanraden? (zadelmakers)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:52

Wopke schreef:
De volgende namen kwam ik vaak positief tegen:
* Koch in Utrecht

waarom ver gaan als er een goede zadelmaker ´om de hoek´ woont! wij hebben alleen maar zeer positieve ervaringen met deze vakman!

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 18:52

Hulsebos heb ik eigenlijk alleen nog maar goede verhalen over gehoord. Wij hebben ook een imperial riding bij hem gekocht. Die kwam die ook hier passen (ja is ook maar 3 minuten met de auto Haha! )

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:43

Ik ga de laatste tijd ook naar Koch uit Utrecht. is echt een vakman en hij zit lekker dichtbij.

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:25

Ik heb ook prima ervaringen met Koch, is ook nog eens dichtbij ook! Echt een vakman met ook een ruime keus aan merken OK dan!

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:32

Ik heb een Fryso zadel op mijn paard liggen. Deze heb ik gekocht bij het Tweespan in Friesland. Hele goede service en je zadel wordt met de hand op maat gemaakt door 1 persoon. Hele goede kwaliteit leer en hij zit heerlijk, als je van een diepe zit houd natuurlijk. Ze komen aan huis passen en nemen echt de tijd voor je. Wat ook heerlijk is in mijn geval is dat ik vrij korte benen heb en mijn zadel heeft iets kortere zweetbladen dan het standaard dressuurzadel. Alles is aan te passen aan ruiter en paard. En ze zijn gespecialiceerd in friezen, ook niet echt onbelangrijk, hoewel ik een WPNer heb, maar ook dat is geen probleem.
Kijk eens op hun website, daar staat meer info over hen. www.tweespan.nl

Succes verder met je beslissing..